امیدهای طرفداران والیبال استان زنده شد؛

خاتم اردکان، نماینده یزد در لیگ برتر والیبال کشور

مدیر عامل جدید باشگاه خاتم اردکان با اعلام خبر حضور قطعی تیم والیبال اردکان در لیگ برتر مردان کشور از تیم‌داری این باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، بعد از کش و قوس‌های فراوان و خبرهایی مبنی بر حضور یا عدم حضور تیم اردکان در لیگ برتر والیبال کشور، روز گذشته هیئت مدیره جدید باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان تشکیل جلسه داد و در اولین اقدام خود، «محسن ملت اردکانی» را به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه پرطرفدار در اردکان معرفی کرد .

«محسن ملت اردکانی» مدیر عامل جدید باشگاه خاتم اردکان بعد از اولین جلسه هیئت مدیره این تیم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، گفت: اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه خاتم اردکان با حضور «حسین اسماعیلی»، «جواد ابراهیمی»، «محمودقاضی» «ابوالفض کارگر» «احمدشکراللهی»، «احمدرجایی» و «عبدالکریم تابش» تشکیل جلسه داد و مقرر شد تا بلافاصله فعالیت باشگاه برای تیم‌داری در مقاطع مختلف ورزشی آغاز شود.

وی با اشاره به وضعیت نا مشخص بودجه باشگاه، خاطرنشان کرد: تاکنون قول مساعد از سوی صنایع شهرستان اردکان با محوریت مجتمع صنعتی معدنی چادرملو، همچون فصل گذشته از سوی مسئولان شهرستان و باشگاه گرفته شده است ولی تا نهایی شدن رقم قرارداد حامیان مالی و جذب دیگر اسپانسرهای باشگاه چند روزی زمان نیاز است .

این عضو سابق شورای شهر اردکان تصریح کرد: هدف اصلی ما در هیئت مدیره جدید باشگاه تیم‌داری حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی و نیز سطوح سنی و همچنین حمایت از تیم‌های بانوان شهرستان اردکان است که امیدواریم با جذب حمایت‌های مالی بتوانیم به این اهداف برسیم .

ملت با تأکید بر این که تمرکز باشگاه خاتم، علاوه بر رشته پرطرفدار والیبال دیگر رشته‌های با ظرفیت در شهرستان اردکان خواهد بود، اظهار کرد: سعی داریم در مرحله اول بعد از آماده کردن تیم برای حضوری موفق در فصل جدید لیگ برتر والیبال، با تقویت تیم‌داری در رشته‌های دیگر از جمله توجه به ورزش بانوان برای توجه به تیم‌داری پایه نیز بیش از گذشته تمرکز کنیم .

وی به آخرین وضعیت تیم والیبال اردکان نیز اشاره و اظهار کرد: از ابتدای هفته آینده تمرینات تیم والیبال خاتم با مشخص شدن کادر فنی جدید آغاز خواهد شد و امیدواریم با همراهی کارشناسان و صاحب‌نظران ورزشی اردکان بتوانیم در انتخاب بازیکن و کادری قوی، حضوری موفق را در فصل جدید داشته باشیم .

گفتنی است، «محسن ملت» جانشین «ابوالفضل کارگر» معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و  مدیرعامل سابق این باشگاه و «حسین اسماعیلی» مدیر کل سابق پدافند غیر عامل استان نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه خاتم معرفی شده است .

 

بخش نظردهی بسته شده است..