مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد:

شهرک صنعتی صدوق آماده جذب سرمایه گذار است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اماده بودن شهرک صنعتی صدوق برای جذب سرمایه گذار به منظور ایجاد واحدهای صنعتی جدید خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سید مسعود عظیمی صبح امروز در بازدید از این شهرک صنعتی گفت: شهرک صنعتی صدوق با دارا بودن امکاناتی نظیر آب و برق و قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب از پتانسیل بالایی در جذب سرمایه گذار برخوردار است.

عظیمی با بیان اینکه این شهرک به زودی گاز دار خواهد شد، اظهار داشت: قرار گرفتن در کیلومتر ۱۰ جاده اشکذر و میبد و وجود صنایع کاشی در اطراف این شهرک موقعیت مناسبی را برای سایر واحدهای صنعتی کاشی و صنایع مشابه برای استقرار در ان بوجود اورده است.

وی پرداخت ۲۰ درصد نقد و ۷۰ % باقیمانده در اقساط ۳۰ ماهه با تخفیف ۱۰ درصدی برای نخبگان، شرکت‌های تعاونی و ایثارگران را از مشوق هایی اعلام کرد که برای سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

عظیمی تصریح کرد: همچنین به منظور تشویق سرمایه گذاران، در سال جاری قیمت حق انتفاع و واگذاری زمین در این شهرک صنعتی افزایشی نداشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی یزد ادامه داد: دستگاه های متولی واگذاری زمین ر استان بایستی زمینه حضور سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی را فراهم کنند و نسبت به ترغیب انها به این امر و بهره مندی از امکانات ایجاد شده را فراهم اورند.

عظیمی نزدیکی به شهر یزد و فاصله نزدیک آن به شهرستان میبد و شهرک صنعتی جهان آباد میبد و همچنین قرارگیری در نزدیکی جاده ترانزیتی یزد-تهران را از مزیت های شهرک صنعتی صدوق عنوان کرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با توجه به مزیت‌های آن، فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه‌گذاران به ویژه صنایع مرتبط با کاشی و سرامیک فراهم می‌کند و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد نیز از سرمایه گذاران حمایت می‌کند.

بخش نظردهی بسته شده است..