استاندار یزد تأکید کرد:

ضرورت رعایت امانت‌داری فارغ از نگاه شخصی در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان

استاندار یزد با اشاره به ضرورت بررسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف،گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها، باید ضوابط، صداقت و امانت داری حاکم باشد و در این فرایند روابط و نگاه‌های شخصی و سلیقه‌ای ملاک قرار نگیرد .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد، عصر یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۳۹۶ در سالن زنده یاد حمیدیا و به ریاست استاندار یزد برگزار شد .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سیدمحمد میرمحمدی» با اشاره به ضرورت ارزیابی عملکرد ادارات و دستگاه‌های مختلف خدمت رسان در استان، افزود: این امر موجب ایجاد رقابت مثبت و سازنده میان دستگاه ها خواهد شد و قطعا در بهبود روند خدمت رسانی و انجام وظیفه درست و ایجاد انگیزه موثر است .

وی افزود: بدیهی است که آنچه در این فرایند موثر و مهم است یکی روشهای ارزیابی و دیگری ضوابط حاکم بر ارزیابان است .

میرمحمدی گفت: داشتن مهارت و اطلاعات کافی و قضاوت نکردن بر مبنای سلیقه و نگاه شخصی و حاکم بودن ضوابط بر عملکرد ارزیابان به جای روابط، از خصوصیات افرادیست که ارزیابی را انجام می دهند .

استاندار یزد تصریح کرد: ارزیابان باید به اصول صحیح ارزیابی و اطلاعات در خصوص عملکرد دستگاه ها اشراف کامل داشته باشند و در نهایت صداقت، دقت و امانتداری، به این امر مهم مبادرت نمایند .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان نظر استاندار یزد به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی دستگاه ها عنوان شد، در واقع اظهار نظر استاندار پس از مشورت با معاونین و اخذ نظر آنها پیرامون دستگاه ها است .

وی در پایان تحلیل نتایج حاصله از ارزیابی ها را یکی از مهمترین مباحث این حوزه دانست و تاکید کرد: باید شاخص ها و نتایج به درستی توسط تحلیل گرانی که علم و تجربه لازم را در این خصوص دارند، تحلیل شود چرا که این امر ما را در تصمیم گیریهای آتی و آسیب زدایی از سازمانها و نهادها بسیار کمک خواهد کرد .

 

بخش نظردهی بسته شده است..