فرماندار میبد:

۹۳ درصد از بودجه دولت صرف هزینه‌های جاری می‌شود

فرماندار میبد با تأکید بر اینکه بر اینکه دولت پول و اعتبار کافی ندارد گفت: ۹۳ درصد از بودجه دولت صرف هزینه‌های جاری و زیرساخت‌ها ‌می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، حسین فلاح شب گذشته در مراسم تجلیل از خدمات اعضای چهارمین دوره شورای شهر میبد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همگان باید برای عمران و آبادی میبد تلاش کنیم.

وی با اشاره به پایان کار چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: اتمام مسئولیت به‌منزله پایان کار نیست‌، آن‌ها باید با یک کوله‌بار تجربه بیشتر، کار کنند و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

فلاح عنوان کرد: شورای شهر چهارم باید تجربیات خود را در جهت توسعه، عمران و خدمت به مردم شهرستان در اختیار شورای جدید قرار دهد و شوراها باید محاسبه‌گر کارهای خود باشند.

فرماندار میبد در ادامه بابیان اینکه اعضای جدید شورای شهر باید از تجربیات شورای قبل استفاده کنند افزود: دولت پول و اعتبار کافی ندارد و ۹۳ درصد از بودجه دولت صرف هزینه‌های جاری و زیرساخت‌ها می‌شود‌ که البته لازمه دوام ‌و قوام یک جامعه است.

وی همچنین بابیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به نشاط اجتماعی شود تصریح کرد: در شورای جدید باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه خاص شود و به مشکلات جوانان‌ رسیدگی‌ و همچنین به بررسی ناهنجاری‌های ‌شهر پرداخته شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه ‌دستگاه‌های اجرایی نباید بخشی نگر باشند افزود: تمام دستگاه‌های مربوط باید در جهت توسعه و آبادانی شهر، عزم خود را جزم کنند و منتخبین شورای شهر جدید نیز باید در جهت آبادانی و خدمت به مردم همراه و همگام باهم‌ حرکت کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۴

 

بخش نظردهی بسته شده است..