دستگیری ۴۵ قمارباز

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری ۴۵ قمارباز در شیراز خبر داد و گفت: از ابتدای سال این تعداد قمارباز  در شیراز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده اظهار داشت:در پی تماس‌های مردمی و در پی گشت‌زنی‌های نیروهای پلیس مطلع شدیم تعدادی قمارباز در ساعات مختلفی از روز در مقابل تعدای از مراکز درمانی  شیراز و مجتمع‌های تجاری  با انجام قماربازی  از افراد ساده لوح وجه نقد دریافت و بلافاصله محل را ترک می‌کردند که با تلاش ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس تمامی افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۴۵ قمارباز در شهرستان شیراز دستگیر و پرونده آنان به مراجع قضایی ارجاع داده شده است افزود: همواره تلاش داریم با حمایت بیشتر دستگاه قضایی استان دیگر همدستان این متهمان را شناسایی کنیم.

ملک‌زاده علت فعالیت علنی آنان در مکان‌های پرترد سطح شهر را توضیح داد و عنوان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد این افراد برای فرار از گرفتار شدن در چنگال قانون افرادی را به عنوان نگهبان در محل‌های ورودی و خروجی می‌گذارند که به محض مشاهده ماموران توسط همان افراد مطلع و محل را ترک و یا آلات قمار را مخفی می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد:پیش‌بینی می‌شود تعداد شاکیان از قماربازان بیش از ۵۰ نفر باشند که اغلب مسافر یا همراهان بیمارانی بوده‌اند که برای درمان از سایر استان‌های کشور به شیراز سفر داشته و در دام افتاده بودند.

ملک‌زاده گفت: بیشتر متهمان ساکن استان‌های شمالی و غربی  کشور و استان فارس بودندکه در مکان‌های چون پشت ارگ کریم‌خان زند، مقابل انتقال خون در میدان نمازی و دیگر مراکز تجاری در ساعت‌های مختلف با استفاده از آلات قمار مانند ورق، سکه، کارت و غیره اقدام به پهن کردن بساط قمار می‌داشتند و با ترفندهای مختلف از شهروندان اخاذی می‌کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..