اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی مهارت‌های زندگی در یزد

no-thumbs

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی مهارت‌های زندگی در چهار ماه اول امسال در یزد اجرا شده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا پیرنیا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۱۴۰ جشن در یزد برگزار شده است.
وی برگزاری جشن آرزوها در اول ماه رجب از سوی این سازمان را یادآور شد و افزود: این جشن با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در پارک کوهستان اجرا شد.
پیرنیا ادامه داد: همچنین برای اولین بار مراسم اعتکاف مجازی در یزد برگزار که بالغ‌ بر ۹ هزار نفر از افرادی که توانایی شرکت در مراسم اعتکاف در مساجد را نداشتند، از سراسر کشور در این برنامه شرکت کردند.
وی برگزاری برنامه های متنوع همزمان با دهه کرامت و با حضور خدام حرم رضوی و حرم حضرت معصومه (س) را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: اولین المپیاد ورزشی بسیج و محلات نیز توسط این سازمان از جمله برنامه‌های موفقی بود که با شرکت بیش از ۸ هزار نفر و با همکاری معاونت ورزش سپاه الغدیر یزد برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه بانوان و خانواده طی ۴ ماهه نخست امسال را یادآور شد و گفت: با توجه به‌ضرورت فراگیری مهارت‌های زندگی همایش‌های مختلف با عناوینی چون «تبسم زندگی»، «چگونه خوب زندگی کنیم؟»، «طعم زندگی»، «چگونه بخندیم؟» و … ویژه بانوان و خانواده برگزار شد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..