۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع یزد پرداخت شد

به گزارش یزدی نیوزرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: سال گذشته بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط استان یزد پرداخت شد.

 محمدرضا علمدار یزدی در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اظهار داشت: آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه یزد دومین استان معدنی و چهارمین استان صنعتی کشور است، گفت: آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را داریم.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه، ۸۰ درصد اقتصاد استان یزد در دست زیر مجموعه‌های این سازمان رقم می‌خورد، عنوان نمود: ۴۰ هزار واحد صنفی و ۳۶۰۰ کارخانه و واحد صنعتی پروانه دار و بیش از دو هزار محدوده معدنی، در استان یزد وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای که در استان یزد وجود دارد سبب شده، یزد به عنوان دومین استان معدنی کشور و همچنین چهارمین استان توسعه یافته صنعتی ایران، شناخته شود.

وی یزد را هشتمین استان بر‌تر صادر کننده غیرنفتی کشور دانست و تصریح کرد: بیش از ۸۰۰ نوع محصول در استان یزد تولید می‌شود و در سال گذشته در صدور مجوز‌ها که یکی از پارامترهای بهبود فضای کسب و کار و جزو شعارهای دولت است، موفق شدیم رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهیم.

وی رویکرد اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد را جذب سرمایه برای پیشرفت استان دانست و ادامه داد: در پرداخت تسهیلات هم، در سال گذشته موفق شدیم با پرداخت بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان، رتبه چهارم کشور را در پرداخت مستقیم و غیرمستقیم کسب کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، عنوان کرد: یزد در تمام پارامتر‌ها و معیار‌ها توسط همه مسئولان صنعتی کشور به صورت نمونه‌ای مثال زدنی در آمده و به دیگر استانهای کشور سفارش می‌شود.

علمدار یزدی با بیان اینکه دنیا بر اساس تعامل و ارتباطات می‌چرخد، گفت: لازم است ارتباط‌ و تعامل بین این اداره و زیرمجموعه‌های صنعتی، معدنی و تجارتی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد وجود دارد که هر اطلاعاتی در زمینه وضعیت صنایع و انتقال بار از معادن و صنایع و کارخانه‌ها نیاز است در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دهد که این اداره کل بتواند برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر داشته باشد.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..