کسب استاندارد بین المللی iso / ts 16949 توسط پیشگامان عصر ارتباطات

شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات با کسب استاندارد بین المللی iso / ts 16949 به زنجیرع تامین خدمات خودرویی پیوست.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،در راستای بهینه سازی اقدامات و اصلاح فرایند ها و نیز برگزاری مستمر جلسات آموزشی و توجیهی، شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات موفق به کسب استاندارد بین المللی iso / ts  16949  گردید و به زنجیره تامین خدمات خودرویی پیوست.

استاندارد  (ISO/TS 16949:2009) تعیین کننده الزامات سیستم کیفیت برای تامین کنندگان فعال در بخش صنعت خودرو است.
 
این استاندارد توسط شرکت های خودروسازی بزرگ و بیش از ۳۵۰۰۰ سازمان در سراسر دنیا که تامین کننده قطعات هستند استفاده می شود. پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت  ایزو ۱۶۹۴۹ برای خودروسازان و تامین کنندگان به عنوان فرصتی است برای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه ها.
 
صنعت خودروسازی ماهیتی جهانی و بین المللی دارد و با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۱۶۹۴۹ در زنجیره تامین می توان عملیات اجرایی تسهیل می شود و این گونه سازمان ها می توانند همزمان با افزایش بهره وری هزینه ها را کاهش دهند. ایزو ۱۶۹۴۹ به کمک این بخش صنعتی آمده تا با جلب اعتماد مصرف کنندگان و تضمین مزایای مشخص برای تامین کنندگان خودرو به مقابله با چالش های موجود در این صنعت بپردازد.
گفتنی است شرکت پیشگامان عصر ارتباطات با مونتاژ ۴۰۰ هزار قطعه برد الکترونیک در ساعت بزرگترین و سریعترین کارخانه تولید کننده بردهای الکترونیک در خاورمیانه می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..