رونق بخشیدن به ۳۱۹ واحد صنعتی راکد در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از برنامه این شرکت برای رونق بخشیدن به ۳۱۹ شرکت تولیدی صنعتی راکد و نیمه تمام در سال ۹۶ خبر دادو گفت : با تحقق این امر بیش از ۵ هزار فرصت شغلی در استان یزد فراهم می شود.

عظیمی با اشاره به اینکه درشهرک های صنعتی استان در مجموع یکهزار واحد صنعتی راکد و نیمه تمام وجود داردگفت: امسال برای رونق ۳۱۹ واحد ان هدف گذاری شده که با بهره برداری از انها زمینه اشتغال بیش از ۵ هزار نفر در استان فراهم می شود .

 وی  از اجرای طرح سیستم تصفیه خانه فاضلاب در بیشتر شهرکهای صنعتی استان خبرداد و گفت به منظور بهره گیری از اب در چرخه صنعت و توسعه فضای سبز سیستم برگشت پساب  نیز در شهرکهای صنعتی جهان باد میبد  و یزد اجرا شده است .

عظیمی  توانمند سازی واحد های کوچک و متوسط را از برنامه های شرکت شهرکها در سالجاری برشمرد و گفت احصا نیازهای فناورانه واحدها , استقرار واحدهای مشاورها یی در شهرک های صنعتی به منظور ارائه خدمات در زمینه های مختلف به واحدهای صنعتی از مهمترین برنامه های این شرکت در جهت تقویت واحدهای تولیدی صنعتی  مستقر در شهرک های صنعتی است .

 مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همچنین با اشاره به تشکیل ۵ خوشه صنعتی  در استان در زمینه های نساجی , طلا ,سنگ ,کاشی سرامیک و محصولات کنجدی  گفت امسال نیز دو خوشه صنعتی در زمینه زیلو و محصولات گلخنه ایی تشکیل می شود.

 هم اکنون  بیش از یکهزار واحد صنعتی تولیدی در ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان با بیش از ۲۱ هزار فرصت شغلی فعالیت می کنند .

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..