حضوردوباره تیم فوتبال بافق در لیگ کشور و استان یزد

به گزارش یزدی نیوزفرماندار بافق با بیان اینکه ورزش فوتبال جز یکی از ورزش های پرطرفدار جهانی است گفت: تیم فوتبال شهرستان برای بار دیگر در لیگ کشور و استان حضور پیدا خواهد کرد.

زاده رحمانی در حاشیه نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات فوتبال شهرستان با اشاره به حواشی فوتبال در چند وقت اخیر افزود: به منظور برطرف کردن مشکلات این رشته ورزشی، نشست اختصاصی در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به پیشینه بسیار درخشان ورزش فوتبال در بافق گفت: با رایزنی های به عمل آمده همچنان تیم های فوتبال بافق در سطح استان و در لیگ دسته سوم کشور حضور خواهند داشت.

زاده رحمانی همچنین از حضور یکی از تیم های فوتبال شهرستان در لیگ دسته ٣ کشور اشاره کرد و افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن به عنوان حامی مالی نماینده شهرستان در لیگ دسته سوم کشور انجام وظیفه می کند.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه تمامی امورات فوتبال به هئیت فوتبال شهرستان محول شده است گفت: برنامه ریزی در جهت حمایت و راهبری از تیم های مختلف و پرورش نیروی انسانی به عهده این هئیت قرار گرفت تا بتوان تیم های پایه امید را تقویت کرد.

وی اشاره ای نیز به برگزاری کلاسهای آموزشی مدارس فوتبال و کلاسهای داوری در رده های مختلف داشت وافزود: فرهنگ سازی، تبلیغات رسانه ای، وقت گذاشتن و هزینه کردن خانواده ها در امر ورزش فرزندان یکی از ملزومات توسعه و پیشرفت نسل آینده و جوان شهرستان است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..