تحویل ۱۵۰۹ واحد مسکن مهر به متقاضیان یزدی

به گزارش یزدی نیوزدر مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ۱۵۰۹ واحد مسکن مهر در استان یزد به متقاضیان تحویل داده شد.
با تحویل این واحدهای مسکن مهر به متقاضیان پرونده این طرح ملی در استان یزد بسته شد.
برای ساخت این واحدها که متعلق به شهرهای مختلف استان یزده در مجموع افزون بر یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
تاکنون ۲۱ هزارو ۲۹ واحد مسکن مهر در استان یزد به مردم واگذار شده است و تنها ۲۵۶ واحد مسکونی به دلیل مشکلات حقوقی متوقف شده است که پیش بینی می شود با تعیین تکلیف آنها این واحدها نیز تا پایان امسال به متقاضیان تحویل شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح های مسکن مهر استان یزد گفت: استان یزد پس از زنجان دومین استان موفق کشور در تکمیل و پایان طرح مسکن مهر است.
مهرآبادی با بیان اینکه تا پایان ابان امسال جشن خاتمه مسکن مهر در ۱۰ استان دیگر کشور برگزار می شود گفت: از مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور تا کنون یک میلیون و ۹۵۰هزار واحد آن تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است و مابقی به دلیل مشکلات داشتن معارض فاقد مشتری بودن و نیمه تمام بودن تحویل نشده است که پیش بینی می شود تا پایان امسال این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده نیز به متقاضیان تحویل داده شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۵۶ درصد واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم به مردم واگذار شده است گفت: به طور متوسط سالانه ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و در مجموع ۸۸۰ هزار واحد مسکونی واگذار شده است.
مهرآبادی افزود: در سطح کشور ۳۶ هزار واحد به دلیل مسائل حقوقی نیمه تمام است که منتظر صدور رای قطعی برای تکمیل انها هستیم.
وی با قدردانی از تلاش دست اندرکارا ن این طرح به طرح های جایگزین مسکن مهر اشاره کرد و گفت:  گفت دولت طرح های مختلفی از جمله طرح مسکن اجتماعی را در دستور کار قرار داه است که بزودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.
استاندار یزد هم در هفتمین آئین افتتاح طرح مسکن مهر استان یزد اجرای این طرح را با وجود برخی مشکلات در تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه مهم خواند و گفت: طرح مسکن مهر استان یزد جزو با کیفیت ترین طرح ها در سطح کشور است و تلاش خواهد شد ۲۵۶ واحد مسکونی باقی مانده نیز بزودی تعیین تکلیف و به متقاضیان واگذار شود.
در این مراسم با اهدا کلید یک واحد مسکونی به صورت نمادین ۱۵۰۹ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شد.
در این مراسم همچنین از مدیران و مسئولان استان که در تامین زیر ساخت های این طرح ملی مشارکت داشته اند قدردانی و تجلیل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..