ثبت جهانی یزد شروع تفکر جهانی

no-thumbs

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت جهانی یزد باید مقدمه تفکر جهانی مردم و مسئولان استان یزد باشد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد فخرالدینی در نشستی خبری به مناسبت سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از تشکل‌های حافظ انقلاب و از نهادهای نزدیک به امام راحل است.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۳۸ سال گذشته اجازه نداده که انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود و در این مسیر هرگز وابسته به هیچ رئیس جمهور، حزب و گروهی نبوده است.

فخرالدینی ادامه داد: یکی از مهمترین ضربه هایی که در طول ۳۸ سال گذشته خوردیم از باند و باندبازی بوده و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تلاش کرده از این آسیب به دور باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: ما همواره منتظر فرمایش مقام معظم رهبری هستیم و ایشان هرگاه پیامی مطرح کردند، بدون وابستگی به جناح خاصی وارد عمل خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد عنوان کرد: این رویداد باید مقدمه ای باشد تا استاندار، امام جمعه، مسئولان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردم جهانی فکر کنند و اقدامی انجام دهند که اثرگذاری روی گردشگران خارجی را به دنبال داشته باشد.

فخرالدینی همچنین در مورد خبرنگاران و همکاری آنها با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: خبرنگاران باید در مسیر تبیین اهداف انقلاب همراه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشند و در این مسیر باید مصالح جامعه را ببینند و به تبیین حقایق بپردازند و از تهمت و افترا و باندبازی اجتناب کنند.

در این مراسم از خبرنگاران فعال و همراه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در طول یک سال گذشته تجلیل شد

 

بخش نظردهی بسته شده است..