محموله ۱۰ میلیارد ریالی لوازم بهداشتی در یزد توقیف شد

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی "مان" ۱۳۳ هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و همچنین ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم برای قاچاقچیان؛ ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی قصد انتقال محموله‌ای از کالاهای قاچاق به استان را دارد.

وی ادامه داد: ماموران با کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی «مان» را شناسایی و متوقف کردند؛ در بازرسی انجام شده ۱۳۳ هزار و ۲۰۰ قلم انواع لوازم بهداشتی قاچاق کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

سردار کاکاوند ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را بنا به نظر کار‌شناسان، ۱۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: متهم این کالاهای قاچاق را بدون مجوز گمرکی از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به یزد را داشت که محموله موردنظر توسط ماموران توقیف و متهم به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر ارتقاء فرهنگ مصرف کالای داخلی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه و در ‌‌نهایت کاهش تولید ملی، درآمد سرانه و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می‌شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..