آموزش مطلوب اصول پایه دوچرخه سواری در کمپ آموزشی اتحادیه جهانی

سید معزالدین سید رضایی از کیفیت مطلوب و آموزش مناسب اصول پایه ورزش دوچرخه سواری در کمپ آموزشی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در کره جنوبی ابراز رضایت کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان،سیدرضایی در گفت و گویی از محل برگزاری دوره آموزشی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در کره جنوبی به تشریح جزئیات این کمپ آموزشی پرداخت و افزود: به دعوت فدراسیون دوچرخه سواری کشور کره جنوبی از برخی کشورها از جمله ایران،تایلند،فیلیپین و هند دو رکابزن و یک مربی جهت شرکت در این کمپ آموزشی حضور دارند و آموزش ها بصورت تئوری و عملی هر روز صبح و عصر زیر نظر مربیانی از انگلیس و کره به صورت حرفه ای انجام می شود.

سیدرضایی با بیان اینکه طول برگزاری این دوره ۴۰ روز است و در این مدت شرکت کنندگان در این کمپ آموزشی در یک مسابقه بین المللی دوچرخه سواری که در کره برگزار می گردد نیز شرکت خواهند کرد افزود:تمامی هزینه های این دوره آموزشی با میزبان است و در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر از سوی فدراسیون جهانی به شرکت کنندگان داده می شود.
سیدرضایی محل برگزاری دوره را یکی از بهترین مدارس رشته کایرین در کره عنوان کرد و گفت:با توجه به اینکه رشته کایرین یکی از رشته های پرطرفدار در کره است امکانات کامل از جمله پیست دوچرخه سواری و سالن بدنسازی محهز نیز در این مجموعه وجود دارد.
سیدرضایی در پایان ابراز امیدواری کردنتایج حاصل از برگزاری این دوره آموزشی منجر به تقویت اصول آموزشی در رشته دوچرخه سواری در کشورمان شود.

بخش نظردهی بسته شده است..