آغاز ساخت ۲ مدرسه خیری در یزد

no-thumbs

عملیات ساخت 2 باب مدرسه خیرساز، طی مراسمی در مناطق آزادشهر و امامشهر شهرستان یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز؛رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز در این مراسم گفت: این مدارس با مشارکت خیر نیکوکارحاج حسین حیدری پدر شهید محمد علی حیدری درمناطقی احداث می شود که آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با تراکم دانش آموزی و کمبود مدرسه روبروست .
امیرحسین رادمنش افزود : این ۲ آموزشگاه در مجموع در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای سه هزار و ۹۰۰ مترمربع احداث می شود و با تکمیل آن ۲۸ کلاس درس به مجموعه مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد اضافه خواهد شد .
وی با تقدیر از اقدام خیرخواهانه پدر شهید حیدری افزود: خیر نیکوکار حاج حسین حیدری که قبلا نیز یک دبیرستان به نام فرزند شهیدش در یزد احداث کرده است در تامین هزینه ۳۸ میلیارد ریالی ساخت این دو مدرسه نیز مشارکت دارد .
دبیرستان شاهد شهید حیدری که درسال ۸۸ توسط این خیر مدرسه ساز احداث شده هم اکنون ۳۶۰ نفر دانش آموز دارد .
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: برای تکمیل و بهره برداری از ۳۵ پروژه خیری سال ۹۵ منتظر تخصیص سهم دولت هستیم .
محمد علی خواجه رضائی در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث دو مدرسه خیری در یزد افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۸ پروژه آموزشی و پرورشی با مشارکت خیرین در یزد آغاز شده است .
وی خاطر نشان کرد: این طرح ها شامل ۲۳ مدرسه ، سه نمازخانه ، یک مرکز مشاوره و یک مرکز درمانی است که با مشارکت ۲۵۰ میلیارد ریالی خیرین احداث می شود .
این مسئول با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز درسال ۹۵ نیز ۴۰۰ میلیارد ریال برای ساخت فضاهای آموزشی تعهد کرده اند گفت: در بیشتر طرح های خیری سال گذشته، آنها به تعهدهای خود عمل نموده اند و برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها منتظر تخصیص اعتبارات سهم دولت هستیم .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..