اخبار کوتاه استان یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در خردادماه امسال شهروندان یزدی 29 هزار و 520 تماس تلفنی با مرکز 110 داشته اند که این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش یزدی نیوزمنوچهر نصیری افزود: از این تعداد تماس ۱۹ هزار و ۶۶۴ مورد آن با راهنمایی و ارشاد پلیس همراه و نسبت به رفع مشکل شهروندان اقدام شده است.
این مسئول ادامه داد: همچنین در این مدت محدود ۹ هزار ۸۵۶ مورد از این تماس ها توسط ماموران پلیس عملیاتی شده است.
نصیری گفت: بیشتر این تماس ها مربوط به انواع مزاحمت ها برای شهروندان بوده که رفع این معضل در جامعه نیازمند فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی است.
****
مرگ جوان ۲۳ ساله ابرکوهی در یک استخر
فرمانده انتظامی ابرکوه گفت: جوان ۲۳ ساله ای بر اثر بی احتیاطی و آشنا نبودن به مهارت شنا در یک استخر کشاورزی در این شهر جان خود را از دست داد.
سرهنگ علیرضا صالحی افزود: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در یکی از استخرهای کشاورزی، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند جوانی به همراه سه نفر از دوستانش در استخری در حال شنا بوده که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شده است.
این مسئول تصریح کرد: با تلاش یگان های امدادی، جسد از آب خارج و با دستور مقام قضائی برای انجام مراحل قانونی به سردخانه انتقال یافت.
همه ساله با شروع فصل گرما شاهد برخی حوادث بخاطر غرق شدن افراد در استخرهای محلی و غیر استاندارد در استان یزد هستیم.
ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری یزد واقع شده است .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..