دو خبر کوتاه از استان یزد

no-thumbs

مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: این بیمارستان رتبه اول نخست در زمینه اعتبار بخشی در بین بیمارستان های دولتی استان را در سالجاری کسب کرد.

به گزارش یزدی نیوزسید رسول محس زاده افزود: جدی گرفتن موضوع اعتباربخشی و هماهنگی بین تمامی مجموعه بیمارستانی منجر به کسب بالاترین نمره اعتبار بخشی برای این بیمارستان شد .
وی یکی از ظرفیت های ویژه بیمارستان مهریز را وجود نیروی انسانی فعال و صادق دانست و گفت: انسجام ، همدلی و تلاش پرسنل بیمارستان که شبانه روز مشغول ارائه خدمات به بیماران می باشند باعث شد تا در ارزیابی چند ماه پیش که توسط ارزیابان وزارت بهداشت صورت گرفت بتوانیم از نظر رعایت موازین بهداشت و در دسترس بودن خدمات به این رتبه ارزشمند دست پیدا کنیم .
مدیر بیمارستان مهریز افزود : در این اعتباربخشی، بیمارستان مهریز براساس شاخص های مشخص از جمله وضعیت درمانی، تشخیصی، مدیریتی، مراقبتی، مالی و تجهیزات پزشکی و غیره مورد ارزیابی و اعتباربخشی قرار گرفت که این ارزیابی و اعتباربخشی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفت .
محسن زاده با تشکر از پرسنل بیمارستان گفت: امیدواریم با استقرار خط مشی های ارائه شده شاهد بهبود و کیفیت بیشتر خدمت رسانی به بیماران و ارائه مطلوب ترین خدمات آموزشی، درمانی و پژوهشی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) باشیم.
بیمارستان مهریز در سال ۱۳۷۲ افتتاح شده است.
مهریز در ۳۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

***
فرمانده انتظامی خاتم از کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین منصوری گفت: ماموران انتظامی خاتم با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی موادمخدر توسط قاچاقچیان مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در همین رابطه مأموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون دانگ فنگ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
این مسئول گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند این مقدار تریاک را که در زیر بار اسکلت فولادی جاساز شده بود کشف و راننده خودرو را نیز دستگیر کنند.
منصوری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.
خاتم در ۲۴۰ کیلومتری یزد قرار دارد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..