تازه ترین اقدامات و کشفیات انتظامی یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی یزد از توقیف 55 دستگاه خودرو متخلف در اجرای طرح یک هفته ای ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمنوچهر نصیری گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی با بکارگیری تمامی امکانات طی یک هفته به اجرا در آمد.
نصیری گفت: در نتیجه این طرح این تعداد خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، ایجاد آلودگی صوتی از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه
بوده است.
فرماندهی انتظامی شهرستان یزد ، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد.
نصیری خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
***
فرمانده انتظامی تفت گفت: با تلاش ماموران پلیس کلانتری مرکز این شهرستان سه فروشنده موادمخدر با چهار کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک دستگیر شدند.
سرهنگ فرهادبیگلری افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت چند نفر از فروشندگان اصلی موادمخدر در این شهرستان بررسی موضوع به ماموران کلانتری مرکز ارجاع داده شد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه روزی سه قاچاقچی را هنگام توزیع موادافیونی دستگیر و در بازرسی انجام شده این میزان مواد را از مخفیگاه آنها کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تفت ضمن اشاره به دستگیری به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با افرادی که قصد ایجاد خلل در امنیت اجتماعی را داشته باشند برخورد خواهد کرد.
***
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از کشف ۲۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کشوری گفت: مأموران این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از استان های جنوبی به شهرهای مرکزی در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را متوقف و به پارکینگ هدایت کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از اتوبوس تعداد ۲۷ عدد انواع باطری خودرو سنگین و سبک قاچاق کشف کردند.
این مسئول گفت: در این زمینه یک دستگاه اتوبوس توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند.
***
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از توقیف یک دستگاه خودرو پارس و کشف ۱۳ کیلو ۷۵۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد.
سرهنگ غلامرضا کشوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح کنترل محورهای ارتباطی به یک
دستگاه خودرو پارس مشکوک و خودرو را به پارکینگ هدایت کردند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودرو این میزان مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل
صندلی خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم خاطر نشان کرد: در این راستا خودرو توقیف و ۲متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
***
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد گفت: یک دستگاه تریلی بنز که با ۱۴ تن اضافه بار در محور روستای خضرآباد در حال تردد بود توقیف و روانه پارکینگ شد.
سرهنگ احمدمظفری افزود: ماموران پلیس راه استان هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری این تریلی را که در محور خضرآباد در حال حرکت بود به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: با توجه به مشکوک بودن کامیون به اضافه تناژ، خودرو به باسکول توزین هدایت و پس از انجام وزن، مشخص شد این خودرو دارای این میزان اضافه بار می باشد که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.
مظفری تصریح کرد: راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به سازمان حمل و نقل و پایانه بار استان یزد معرفی شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..