نماینده مهریز: انتقاد سازنده به نفع جریان‌های سیاسی است

no-thumbs

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی انتقاد سازنده را به نفع جریان‌های سیاسی دانست و گفت: نباید اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود.

به گزارش یزدی نیوز؛محمد رضا صباغیان   اظهار داشت: دشمنان منتظر اختلاف درونی در کشور هستند تا همه جناح‌ها و افراد را تضعیف کنند و در نهایت ایران اسلامی را به چالش جدی بکشند.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این اتفاق بیفتد هیچ جریانی از تخریب و حذف مستثنی نخواهد بود و همه جریانها به نوعی دچار چالش و مشکل خواهند شد.
صباغیان گفت: جوامعی که دچار اختلاف و آشفتگی شوند حتما نتیجه نخواهند گرفت و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست و همه باید از اختلاف پرهیز کنند.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور انتقاد پویا و سازنده را لازمه یک کشور خواند و افزود: فضای انتقاد سازنده و دلسوزانه می‌تواند به نفع جریانات سیاسی باشد اما نباید اجازه داد اغراض سیاسی به بهانه نقد در جامعه مطرح شود و جای نقد را بگیرد،‌ بلکه هر فردی متناسب با جایگاه و مسئولیتش و با رعایت اخلاق و انصاف باید نکات ضعف را بیان کند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادادمه داد: اختلاف، موجب تضعیف کشور و جامعه خواهد شد و اگر به جای حفظ وحدت و انسجام درونی هوای نفس بر افراد غلبه کند، هیچ نقدی شکل سازنده و منصفانه نخواهد یافت.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: همچنین مسئولان نیز باید نقدپذیر و تحمل نقد را داشته باشند و در عین حال همه نیز باید اجازه نقد منصفانه و دلسوزانه را به خود بدهند و نه اینکه تنها یک جریان با استفاده از تریبون‌های مختلف فرصت نقد داشته باشند.
وی تاکید کرد: تخریب و تضعیف پیش از آنکه اشخاص دیگر را تضعیف کند خود فرد را تضعیف می‌کند و جریانی که دائم دنبال عیب جویی از دیگران باشد، در منظر عمومی تضعیف می‌شوند و جایگاه خود را از دست می‌دهند.
نماینده حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جریانات در شرایط فعلی باید بر نقاط مشترک یعنی حفظ نظام ،تقویت کشور، اجماع کنند و آن را ملاک عمل خود قرار دهند و طوری حرکت نکنند که امنیت پایدار در کشور تضعیف شود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..