یزد جزو سه استان برتر کشور به لحاظ ترافیک مرسولات پستی

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل پست استان یزد اعلام کرد: استان یزد به لحاظ ترافیک بالای مرسولات پستی به عنوان یکی از سه استان برتر کشور در این حوزه شناخته شد.

«مسعود دهقان» با اشاره به اهمیت شاخص سرانه مرسولات پستی، در این مورد تصریح کرد: استان یزد با داشتن ترافیک ۱۱میلیون و ۲۴۵ هزار و ۲۷۴ مرسوله پستی در سال ۹۵ جزو سه استان برتر کشور به لحاظ بیشترین سرانه مرسولات پستی بوده است.

وی ادامه داد: سرانه مرسولاتپستی در استان یزد طی سال گذشته در حالی ۱۰ مرسوله بوده که میانگین سرانه پستی کشور شش مرسوله اعلام شده و حتی این سرانه در برخی استان‌ها مانند اصفهان، فارس و همدان کمتر از ۳ مرسوله بوده است.

دهقان با بیان این که سرویس‌های نوین پستی در دولت تدبیر و امید از هفت به ۲۶ سرویس افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر کیفیت در ارائه خدمات پستی بین ادارات پست استان‌های کشور، راه‌اندازی سامانه یکپارچه مبادله پستی و توسعه سامانه هوشمند همراه نامه‌رسان مبتنی بر موبایل (smart phone) از جمله اقدامات مهم پست استان در سال گذشته بوده است .

وی در ادامه به مقایسه آماری رشد سرویس‌های پستی نیز پرداخت و با توجه به اهمیت سرویس امانت و تجارت الکترونیک به عنوان اولویت‌های مهم شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: سرویس پست سفارشی استان  در پایان سال ۹۵ در مقایسه با سال ۹۴ رشد ۵۴ درصدی و  سرویس‌های الکترونیکی رشد ۹۲ درصدی را تجربه کرد .

مدیر کل پست استان در پایان نیز با تاکید بر این که کاهش هزینه‌ها، ارتقای کیفیت خدمت و بهبود سرعت سیر و به تبع آن افزایش اعتماد شهروندان به پست هدف اصلی پست استان است، ابراز امیدواری کرد که با رویکردهای جدید و ارایه خدمات نوین رضایت بیش از پیش هموطنان در این باره جلب شود.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..