کشف ۳۳ پالت قطعات “پیانو” قاچاق به ارزش چهار میلیارد در یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد هم از کشف ۳۳ پالت قطعات "پیانو" قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا مزیدی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی "ولوو" را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

مزیدی ادامه داد: در بازرسی از این تریلی، ۳۳ پالت حاوی ۱۹ هزار قلم انواع قطعات "پیانو" قاچاق فاقد اسناد و مدارک گمرکی کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این محموله دستگاه موسیقی قاچاق را چهار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: متهم این محموله را از بندرعباس بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

سرهنگ مزیدی افزود: محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان‌های جنوبی به مرکز کشور سبب شده تا راه‌های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد که پلیس استان در راه مبارزه با ورود کالای قاچاق اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..