استاندار یزد: هدف دشمن، شکستن اقتدار داخلی است

no-thumbs

استاندار یزد گفت: در تمام دوران انقلاب، هدف دشمن این بوده که اقتدار داخلی را بشکند و هنوز هم این هدف را دنبال می‌کند .

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی  در مراسم تجلیل از اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد
از دیگر دسیسه‌های دشمن را ایستادگی در برابر کشور با شروع جنگ خواند که بازهم این مردم با مجاهدت در دفاع از کشور برآمدند و پیروزمندانه جنگ تحمیلی را بعد از هشت سال بدون اینکه یک وجب از خاک را از دست‌داده باشند تمام کردند.
وی اضافه کرد: حرکت بعدی دشمن وضع تحریم‌های ظالمانه بود که دشمنان در آن نیز توفیقی نداشتند ولی بازهم دست بردار نبودند و در ادامه داعش را به وجود آوردند تا چهره اسلام را خراب کنند و به ایران هم آسیب بزنند.
وی ادامه داد: در این مسیر هم نه تنها موفق نشدند بلکه اروپایی ها به این نتیجه رسیدند که باید با ایران تعامل کرده و مذاکره کنند و همه این نتایج ناشی از همدلی و همراهی مردم و دولت و نیز هوشیاری آنها در انتخابات و رعایت مر قانون بود تا دنیا همچنان انگشت به دهان از حمایت های این ملت از نظام بماند.
نماینده عالی دولت در استان یزد درباره روز قدس هم اظهار کرد: مردم در این راهپیمایی بار دیگر اتحاد و انسجام و حمایت خود را از نظام نشان دادند و اگر روز قدس امسال را در کشورهای اسلامی با دو دهه قبل مقایسه کنیم می‌بینیم که همه حول این موضوع محوری جهان اسلام به تفاهم رسیده‌اند.
میرمحمدی تأکید کرد: شعار اول انقلاب با این مضمون که ' آمریکا در چه فکریه ایران پر از بهشتیه' که امروز هم تکرار می شود است و روز به ‌روز هم درستی و حقانیت آن بیشتر اثبات می‌شود
وی در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران و مجریان انتخابات و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات ، هیأت‌های نظارت و مجریان انتخابات تمام سعی خود را در رعایت حق‌الناس به کار بستند.
وی با اشاره به مشارکت ۹۳.۴درصدی مردم یزد و ثبت رکوردی جدید در کشور افزود: باید از این مشارکت سیاسی که نشان از حضور و آگاهی و درک عمیق سیاسی مردم استان دارد و از نامزدهایی که به میدان آمدند و تمام کسانی که سهمی در افزایش مشارکت داشتند تشکر کرد.
نماینده عالی دولت در استان یزد با تقدیر از هیئت‌های نظارت در برنامه‌ریزی دقیق و مستمر و ارائه آموزش‌های لازم اضافه کرد: خوشبختانه آنچه مدنظر مقام معظم رهبری در تحقق مشارکت حداکثری و حضور پای صندوق‌های رأی بود محقق شد و این انسجام ملی ما را در جهان بازتاب داد که نشان از وحدت و همدلی و پایبندی به‌نظام و انقلاب بود.
میرمحمدی با تقدیر از مجریان انتخابات و هیئت‌های نظارت در برگزاری انتخابات پرشور و سالم و دقت و متانت در اجرای کامل قانون گفت: بررسی اعتراضات نشان داد که انتخابات دقیقاً قانونی برگزارشده است.
وی حضور خیره‌کننده مردم تا آخرین دقایق را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد: بسیاری از مردم به دلیل ازدحام جمعیت در پای صندوق‌ها از رأی دادن در ساعت مقرر که برای اولین بار در تمام انتخابات گذشته رعایت شد بازماندند و بعد از ۱۲شب نیز هیچ رأیی گرفته نشد.
در پایان این مراسم از مسئولان و کارشناسان هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان یزد تجلیل شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..