ارتقا رتبه شهرداری یزد

no-thumbs

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه تفریق بودجه ۱۷ ساله یزد در شورای شهر چهارم انجام شد، گفت: در این دوره رتبه شهرداری یزد پس از ۴۵ سال ارتقا یافت.

به گزارش یزدی نیوزشیخ عباس زارع در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: تفریق بودجه ۱۷ ساله انباشت شده شهرداری یزد یکی از اقدامات مهم شورای شهر یزد بود که در دوره چهارم به صورت کامل انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع سبب شد که پس از ۴۵ سال، رتبه شهر یزد بالا برود و الان یزد یک رتبه پایین‌تر از شهرهایی از جمله اصفهان و شیراز قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد پروژه‌هایی از جمله سه راه حکمیان، میدان ابوالفضل، میدان ابوذر، پروژه شهید قهاری سعید، خرید کارخانه جنوب، تاسیس شهرداری آزادشهر و راه‌اندازی و تجهیز و نگهداری از پارک‌های متعددی در سطح شهر را از جمله دیگر اقدامات مهم شورای شهر چهارم یزد دانست.

زارع تصریح کرد: حدود چهار میلیون متر مربع آسفالت در معابر و کوچه‌های یزد در دوره چهارم شورا انجام شده که اقدام بسیار خوبی و مهمی به حساب می‌آید و خدمات بسیار مهمی در سطح شهر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پروژه خیابان مسجد جامع و پروژه خیابان قیام از جمله پروژه های بسیار زیبا و خوب یزد بود، گفت: پروژه خیابان قیام پیش از انتخابات مخالفان زیادی داشت ولی با پایان یافتن انتخابات، مخالفان آن کم شده و همه در حال موافق شدن هستند.

عزت یادگار سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با اشاره به ضرورت توجه به جوانان، اظهار داشت: برنامه های شورای شهر باید با توجه به نیازهای جوانان تدوین و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر یزد توجه ویژه‌ای به جوانان به ویژه در برنامه‌های فرهنگی و هنری صورت گرفته به گونه‌ای که تعداد زیادی برنامه فرهنگی و هنری در سطح شهر یزد ویژه جوانان اجرایی شد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..