پخش آسفالت در سطح معابر یزد

no-thumbs

شهردار یزد با اشاره به تلاش شهرداری و شورای شهر در ۴ سال اخیر برای بهبود وضعیت آسفالت و پیاده‌روهای یزد، از اجرای حدود ۴ میلیون متر مربع آسفالت در سطح معابر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا عظیمی‌زاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه چارت تمام سازمان‌های شهرداری یزد آماده و ارائه شد، اظهار داشت: ۱۱ تشکیلات شهرداری در مناطق این چارت را دریافت و اجرایی می‌کنند.

شهردار یزد با اشاره به وسعت زیاد برخی از مناطق شهرداری در سالهای گذشته، ادامه داد: پیگیری‌های لازم برای افزایش مناطق شهرداری یزد صورت گرفت و تعداد این مناطق از سه به ۵ منطقه افزایش پیدا کرد.

عظیمی‌زاده به تشکیل معاونت‌های جدید در شهرداری یزد اشاره کرد و افزود: معاونت‌های زیربنایی، خدمات و اداری مالی، سه معاونتی هستند که الان در شهرداری یزد در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: یکی از هدف‌های موجود برای عملیاتی شدن تشکیلات دیده شده در این چارت، به کارگیری نیروهای موجود در جای خود است تا زمینه رفع مشکلات به این وسیله فراهم شود.

شهردار یزد عنوان کرد: با توجه به قانون جدید، آزمون استخدامی شهرداری‌ها در این دوره تنها مخصوص کارکنان شهرداری است که در جای خود نیستند یا پست سازمانی مشخصی ندارند انجام می‌شود.

عظیمی زاده گفت: الان علتی که برای عجله کردن در این کار وجود دارد این است که پست‌های خالی مشخص شوند و نیروهای پیمانی بتوانند منطبق با پست‌های خالی و تخصص و تحصیلاتی که دارند، در آزمون استخدامی شهرداری شرکت کنند.

وی افزود: لازم است که مجموعه بازدید از پروژه‌های انجام شده و در حال انجام شورای شهر صورت گیرد و نسبت به وضعیت این پروژه‌ها بررسی و تصمیم‌گیری لازم صورت پذیرد.

شهردار یزد به اجرای حدود چهار میلیون متر مکعب آسفالت در سطح معابر یزد اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در دوره چهارم شورا و شهرداری یزد، ایجاد نهضت پیاده رو سازی بود که به صورت گسترده در تمام نقاط شهر یزد اجرایی شد.

عظیمی‌زاده خاطرنشان کرد: خیابان مسجد جامع را یکی از پروژه های بسیار خوب شهرداری یزد دانست که در منطقه تاریخی یزد اجرایی شده و جلوه بسیار ویژه ای به این منطقه بخشیده است.

بخش نظردهی بسته شده است..