دولت کمکی در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یزد نکرد

به گزارش یزدی نیوزعضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه دولت کمکی در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یزد نکرد، گفت: خدمات شورای شهر یزد به مردم اطلاع‌رسانی شود.

 مهدی کاشفی‌زاده در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه نزدیک به ۳۳ روز از پایان کار شورای چهارم باقی مانده، اظهار داشت: لازم است بازبینی از فعالیت‌ها و پروژه‌های شورای شهر چهارم انجام شود و در صورتی که نقاط ضعفی در سطح شهر وجود دارد نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم صورت پذیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در طول بیش از سه سال گذشته خدمات بسیار زیادی در سطح شهر ارائه شده که لازم است این خدمات توسط رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد.

منتخب دوره پنجم شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر در طول ۳۳ روز باقی مانده نسبت به پیش از این، بیشتر با رسانه‌ها ارتباط داشته باشند و خدماتی که در طول دوره چهارم انجام داده‌اند را بیان نمایند.

کاشفی‌زاده عنوان کرد: علیرغم اینکه دولت کمکی به ما در این چند سال نکرده، ناوگان حمل و نقل عمومی استان یزد را رونق خاصی دادیم و خدمات خوبی به مردم ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه استان یزد ایفا کرده که مردم یزد نسبت به بسیاری از آنها هیچ اطلاع و آگاهی ندارند و لازم است که شورای شهر در این زمینه هم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: لازم است که مسئولان اقداماتی را که انجام می‌دهند به اطلاع مردم برسانند تا مردم هم نسبت به فعالیت‌های انجام شده رضایت داشته و امیدوار به ادامه این فعالیت‌ها باشند.

کاشفی‌زاده عنوان کرد: از این رو به نظر می‌رسد لازم است شورای شهر برنامه‌های منظمی برای بهبود فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در یک ماه اخیر داشته باشد و با رسانه‌ها ارتباط بهتری برقرار کند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..