نماینده یزد:

یکسال طول کشید تا با وظایف دستگاه‌ها و نهادهای استان آشنا شویم!!!

سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه در یزد گزارشی از اقدامات نمایندگان استان در سال نخست فعالیت در مجلس را تشریح کرد

به گزارش یزدی نیوزسید ابوالفضل موسوی بیوکی  در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد اظهار داشت: در سال نخست فعالیت این دوره مجلس، تلاش شد که نمایندگان استان با مدیران استان ارتباط مناسبی داشته باشند و به همین دلیل جلسات مختلفی با مدیران دستگاه‌ها و نهادهای یزد برگزار شد.
 

وی عنوان کرد: با این جلسات در سال نخست فعالیت توانستیم با وظایف دستگاه‌ها آشنا شده و با انجام اقداماتی از جمله برگزاری جلسه با وزرا و مسئولان کشوری نسبت به رفع برخی مشکلات گام برداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس نخستین موضوع استان یزد را بحث آب دانست و گفت: پس از بحث آب، موضوع تولید و اشتغال استان به صورت ویژه در دستور کار مجمع نمایندگان استان یزد قرار گرفته است.

موسوی بیوکی توسعه گردشگری را یکی از نیازهای استان یزد دانست و گفت: وضعیت گردشگری یزد از تمامی جوانب قابل توجه است و لازم است که نسبت به توسعه گردشگری داخلی و خارجی در یزد اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میانگین مصرف آب در استان یزد بالاتر از میانگین جهانی و کشوری است، گفت: این مصرف بالا به دلیل گرمای بسیار زیاد استان یزد است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: موضوعات و مسائل مختلفی در ارتباط با بحث آب یزد مطرح است که باید هر یک از این موضوعات به صورت تخصصی مورد بحث قرار می‌گرفت به همین دلیل جلسات متعددی با حضور متخصصان مربوطه برگزار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه صورت گرفت، تشکیل کانون تفکری در دانشگاه یزد است که این کانون به بررسی موضوع آب در استان یزد می‌پردازد.

موسوی بیوکی در ارتباط با تدوین سند آمایش استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس دولت را موظف کرده در سال نخست برنامه ششم توسعه، طرح آمایش استانی را تدوین کند، امیدواریم در چند ماه آینده طرح آمایش استان یزد در شورای برنامه‌ریزی یزد تایید و به کشور ارسال شود.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..