کار خیر حسین مسرت نویسنده یزدی

به گزارش یزدی نیوز«حسین مسرت» از نویسندگان و پژوهشگران صاحب‎‎نام یزدی هزینه‎‎های سوگواری سالگرد فرزندش را به آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اختصاص داد.

به گزارش ایسنا – منطقه یزد، مسرت در این باره گفت: امسال هم چونان شش سال گذشته هزینۀ سوگواری مراسم سالگرد درگذشت ناباورانۀ دو نوگل زندگی خودمان یعنی پسرمان «نیما مسرّت» و عروس ‎ مان «وحیده مهرافزا» را اختصاص به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دادیم؛ باشد که با این اقدام خداپسندانه، دیگر خانواده‌های داغدار و عزادار یاد بگیرند که به گونه‌های مختلف می‌توان در شادی  روح عزیزان از دست‌رفته‎‎ی خود سهیم شد.

این پژوهشگر یزدی در ادامه اظهار کرد: آیا شادی خانواده‌ای را که پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، پدر و بزرگ و نان‏‏آور خانه را در آستانه‎‎ی در خانه می ‎‎ بینند، با هیچ شادی دیگری قابل مقایسه است؟ شادی کودکی که در دستان گرمابخش پدری بی‌گناه آرامش می ‎‎ یابد یا شادی همسری که سال‌هاست زیر بار نگاه مردم بی‌تفاوت زمانه، قدرت سربالاکردن ندارد. آیا این‌ها به یک دنیا نمی ‎ ارزد؟

مسرت در پایان نیز از عموم مردم خواست که با کمک به «ستاد مردمی امور دیه و کمک به زندانیان استان یزد»، همه در شادی هم سهیم شویم.

بخش نظردهی بسته شده است..