آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان یزد

no-thumbs

مدیرتنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از عرضه چهار قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی کارمندی و کارگری استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسیدحسین بخشایش گفت: کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان شامل برنج سفید با قیمت ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، شکر ۲ هزار و ۷۰۰ تومان، گوشت منجمد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد ۵ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار توزیع می شود.
وی افزود: این اقلام در فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها عرضه می شود و این مراکز هم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت های تعیین شده به مراجعان ارائه می کند.
مدیرتنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد اضافه کرد: علاوه بر این اقلام، مرغ نرخ ۴۰۰ تومان زیر قیمت بازار، لبنیات و روغن نیز با ۱۵ درصد تخفیف در نمایشگاه عرضه اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.
بخشایش درباره نحوه رسیدگی به شکایت ها و انتقادهای مردم نیز گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام و یا با تماس با تلفن تماس ۳۱۶۳۴۵۸ نظرات خود را به مدیریت تنظیم بازار استان منتقل کنند.
در استان یزد ۱۶ فروشگاه زنجیره ای رفاه وجود دارد که از این تعداد هفت مورد ان در شهر یزد است.
ماه رمضان درایران روز شنبه مصادف با ۶ خردادماه آغاز می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..