دیشب:

جشن پیروزی حسن روحانی در یزد

پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، جمعی از هواداران این نامزد رادیشب به خیابانهای مرکزی شهر یزد و برخی دیگر از مناطق استان کشاند.

به گزارش یزدی نیوزحامیان دکتر روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران با اجتماع یا حرکت در برخی از نقاط شهر پیروزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.
میدان نعل اسبی، بلوارهای شهید صدوقی، پاکنژاد، نواب صفوی و دانشجو و میادین باهنر و امام حسین از مهمترین مناطق تجمع یا حرکت خودجوش هواداران روحانی در شهر یزد بود.
حدود یکهزار نفر از طرفداران روحانی در منزل پدری دکتر عارف (محل ستاد مرکزی روحانی در یزد) جمع شده و در 'جشن ملی انتخاب' شرکت کردند.
همچنین صدها تن از شهروندان یزدی که شماری از آنها سوار بر خودرو و موتور سیکلت بودند مسیر های منتهی به میدان نعل اسب را طی و در این میدان به شادمانی پرداختند.
هواداران روحانی ، تصاویری از رییس جمهوری در دست داشتند و با بستن مچ بندهایی به رنگ بنفش و سر دادن شعار هایی، حمایت خود را از دولت اقای روحانی اعلام کردند.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های استان و از جمله اردکان، بافق و ابرکوه نیز حاکیست طرفداران حسن روحانی با حضور درخیابانهای شهر، پیروزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را جشن گرفتند.

بخش نظردهی بسته شده است..