رییس هیئت نظارت بر اجرای انتخابات در استان یزد

تاکنون تخلف اثرگذاری از انتخابات در استان یزد گزارش نشده است

رییس هیئت نظارت بر اجرای انتخابات در استان یزد با اشاره به ضرورت رعایت موراد قانونی از سوی تمام نامزدهای انتخاباتی بعد از اتمام انتخابات، گفت: تاکنون تخلف اثرگذاری از روند اجرای انتخابات در استان یزد گزارش نشده است.

به گزارش یزدی نیوزحجت السلام و المسلمین«سیدناصر محمدی»  در مورد تخلفات انتخاباتی گزارش شده در استان، اظهار کرد: طبق قانون هر نامزد انتخاباتی بعد از برگزاری انتخابات سه روز فرصت دارد که نسبت به اعلام شکایت خود اقدام کند.

وی با بیان این که شاکیان باید شکایت خود را مستند و مکتوب به شورای نگهبان در تهران و یا دفاتر شورای نگهبان در استان‌ها ارائه کنند، گفت: خوشبختانه تخلف تأثیرگذار در انتخابات استان یزد وجود نداشته است.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد مشارکت پرشور اقشار مختلف جامعه را از جمله ویژگی‌های این دوره انتخابات دانست و بیان کرد:‌ مشارکت بیش از ۹۰ درصدی مردم استان در انتخابات نشانه احساس مسئولیت سلایق مختلف برای توسعه بیش از پیش کشور است.

محمدی در ادامه مردم و نظام انقلاب اسلامی را پیروز واقعی انتخابات دانست و افزود: تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری تنها راه حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

وی خطاب به نامزدها و حامیان آنها، تأکید کرد: آنهایی که رأی آوردند قدر اعتماد مردم را بدانند و سعی کنند با رعایت قانون رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که رأی نیاوردند در برابر اراده خداوند و ملت ایران تسلیم و عرصه‌های دیگر را برای خدمت به انقلاب و مردم انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..