فوری:

اصلاح طلبان یزد: چرا رقیب لیست جعلی را تبلیع میکند؟

بعد از اجماع اصلاح‌طلبان روی فهرست انتخاباتی "تکرار امید"، محافل تندرو و رسانه‌های اصولگرا با شدت در حال تبلیغ لیستهایی به نام اصلاح‌طلبان در فضای مجازی یزد هستند که عموما از افراد جامانده از فهرست "تکرار امید" تشکیل شده است.

به گزارش یزدی نیوزکانال خبری رسمی اصلاح طلبان یزدی (اصلاح نیوز) مدعی شد: بعد از اجماع اصلاح‌طلبان روی فهرست انتخاباتی "تکرار امید"، محافل تندرو و رسانه‌های اصولگرا با شدت در حال تبلیغ لیستهایی به نام اصلاح‌طلبان در فضای مجازی یزد هستند که عموما از افراد جامانده از فهرست "تکرار امید" تشکیل شده است.

به نظر می‌رسد اصولگرایان که پایگاه مردمی قابل توجهی ندارند، برای توفیق در انتخابات پیش رو سرمایه‌گذاری زیادی روی اختلافات درونی اصلاح‌طلبان کرده بودند اما وقتی تدبیر بزرگان این جریان، اجماع همه گروههای مطرح اصلاح‌طلب را حول فهرست "تکرار امید" پدید آورد و رئیس دولت اصلاحات نیز مردم را به شرکت فعال در انتخابات فراخواند، چاره را در فهرست‌سازی و برجسته کردن اندک صداهای مخالف اصلاح‌طلب و انعکاس وسیع پژواکهای ضعیف آن دیده‌اند.

گفتنی است تنها لیست رسمی و موردتایید اصلاح طلبان استان به نام لیست اصلاحات یزد، تکرار امید مستند بوده و مابقی لیست ها جعلی و فاقد اعتبار است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..