نماینده یزد:مسؤولان برای ماندن برنامه‌ریزی نکنند

no-thumbs

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: هیچ‌یک از ما از دقایق بعد زندگی خود اطلاعی نداریم بنابراین مسؤولان برای ماندن در پست‌های خود برنامه‌ریزی نکنند.

به گزارش یزدی نیوزسیدابوالفضل موسوی بیوکی در نشست مشترک استاندار یزد و مجمع نمایندگان استان با فرمانداران و بخشداران مناطق مختلف استان یزد با تبریک ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: همه ما معتقدیم به اینکه هر عملی انجام می‌دهیم، ناظری دارد بنابراین امیدواریم اعمال ما به نحوی باشد که موجب خوشنودی امام زمان (عج) باشد.

وی با اشاره به کسالت خود در هفته گذشته در بیمارستان به دلیل عارضه قلبی بیان کرد: هیچ‌یک از ما از دقایق بعد زندگی خود اطلاعی نداریم و این اصل از گذشته‌های دور نیز همواره به عنوان یک ضرب‌المثل مطرح شده بنابراین مسؤولان برای ماندن در پست و منصب‌های خود برنامه‌ریزی نکنند.

موسوی بیوکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اکنون در برهه حساسی قرار گرفته‌ایم، افزود: از مهم‌ترین ثروت‌هایی که هر کشوری می‌تواند از آن بهره‌مند باشد، میزان مشارکت مردم در انتخابات است زیرا مشارکت مردم، بالاترین عامل قدرت جهانی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در شرایطی قرار داریم که نیاز به قدرت بیشتر و بهتر در منطقه داریم، خاطرنشان کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید شرایطی فراهم کنند که مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و این حضور بتواند بر اقتدار بیشتر کشور بیفزاید.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..