همسر یادگار شهید محراب آیت الله صدوقی:

کشور را نمی توان با دیدگاه های افراطی اداره کرد

یک فعال سیاسی با بیان اینکه در مناظرات انتخاباتی برخی بی اخلاقی ها مشاهده می شود که مردم آنها را به خوبی تشخیص می دهند، متذکر شد: کشور را نمی توان با دیدگاه های افراطی و بی اخلاقی اداره کرد.

به گزارش یزدی نیوزسیده مریم خاتمی شامگاه  در آیین افتتاح ستاد مرکزی بانوان دکتر روحانی در شهرستان اردکان با تشریح حوادث انتخابات دوم خرداد ۷۶ و برخی بداخلاقی ها و کارناوال های که در انتخابات سال ۷۶ اتفاق افتاد افزود: با وجود رقابت های داغ انتخاباتی در سال ۷۶، اخلاق ذبح نشد و حجت الاسلام ناطق نوری اولین فردی بود که پیروزی در انتخابات را به رقیب تبریک گفت و در مسائل کلان کشور نیز در مجلس همراهی کرد.
وی با تاکید بر اینکه نمی توان کشور را با تعصب و دیدگاه های افراطی اداره کرد گفت: گروه های مختلف باید برنامه و راهکار بدهند و از دروغ، شعار و وعده های خیالی بپرهیزند.
خاتمی با تشریح اقدامات موثر دولت یازدهم در بخش اقتصاد، سلامت، سیاست خارجی و … گفت: مشکلات و انتقاداتی نیز به این دولت وارد است ولی مسیر حرکت، روشن و متعالی است.
همسر یادگار شهید محراب آیت الله صدوقی با تصریح بر اینکه انتخابات نمادهای مردم سالاری دینی و از اصول دمکراسی است گفت: کسی نباید از حق خود چشم پوشی کند و همه مردم باید به صحنه بیایند.
در این جلسه حسین اسماعیلی رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر روحانی در اردکان نیز با بیان اینکه استان یزد مفتخر به حضور بیت آیت الله خاتمی است گفت: تداوم مسیر عقلانیت و پرهیز از روش های ماجراجویانه و تنگ نظرانه در اداره کشور، راهگشا است که این مهم با خواست مردم در سال ۹۲ شروع و در انتخاب پیش رو تداوم خواهد یافت.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در ۲۹ اردیبهشت جاری برگزار می شود.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..