پلمب آشپزخانه خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه یزد

no-thumbs

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد از پلمب آشپزخانه خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه یزد خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته تمام دانشجویان مرخص شده اند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدصادق طهماسبی  در دومین نشست کارگروه آشکارسازی و تشخیص قرارگاه پدافند زیستی استان یزد که با موضوع بررسی ابعاد مسمومیت دانشجویان پسر دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه دو شب قبل شاهد مسمومیت دانشجویان دانشگاه یزد بودیم که در این حادثه ۴۸۰ دانشجو دچار مسمومیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: به محض اعلام موضوع، تیم‌های درمانی به محل اعزام شدند و اقدام به درمان سرپایی تعدادی از دانشجویانی که وضعیت بهتری داشتند کرده و مابقی به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و بستری دانشجویان در هشت بیمارستان یزد و یک بیمارستان تفت، خوشبختانه خدمات درمانی بر روی این افراد صورت گرفت و در همان روز اول اکثر دانشجوها از بیمارستان ترخیص شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور تیم‌های کارشناس درمان در محل دانشگاه، تیم تخصصی بررسی هم از همان زمان تا به الان در حال بررسی علت یا علل وقوع مسمومیت هستند و به محض تشخیص دقیق، از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با تاکید بر اینکه خوشبختانه شرایط به طور کامل تحت کنترل است، عنوان کرد: در حال حاضر برای اطمینان بیشتر و تا زمان علت دقیق حادثه، آشپزخانه و محل غذاخوری خوابگاه پسرانه دانشگاه یزد پلمپ است.

دبیر شورای پدافند استان افزود: شرایط به‌طور کامل تحت کنترل قرار گرفت، هیچ نگرانی خاصی در این رابطه وجود ندارد و علت این مسمومیت غذایی پس از بررسی تیم‌های کارشناسی به‌محض مشخص شدن به رسانه‌ها و مردم استان اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..