استقبال سرمایه گذاران از نیروگاه‌های تولید پراکنده در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیران عامل فعلی و پیشکسوت شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع و تولید برق یزد در مجتمع فرهنگی ورزشی شرکت برق منطقه‌اییزد در یک گردهمایی حضور یافتند و به تبادل‌نظر پرداختند.


محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به‌عنوان میزبان این گردهمایی از خدمات پیشکسوتان و مدیران سابق صنعت برق استان در طول دوران خدمت آنان که آثار خیر فراوانی به‌جا گذاشته‌اند، قدردانی کرد و هدف از تشکیل این گردهمایی را تبادل تجربیات و استفاده از نظرات مدیران پیشکسوت بیان کرد.
 
استقبال سرمایه گذاران از نیروگاه‌های تولید پراکنده در یزد

وی به تشریح وضعیت نیروگاه‌ها و خطوط انتقال استان پرداخت و افزود: در دو سال متوالی سال‌های ۹۴ و ۹۵ میزان تولید برق از مصرف استان فزونی گرفته است و مازاد تولید برق به شبکه برق کشور منتقل می‌شود.

مهندس صباغزادگان با بیانموقعیت خاص شبکه برق استان در تبادل انرژی الکتریکی در کشور؛ افزود: تولید ناخالص برق در سال ۹۵ به میزان۱۱/۱۵۹ میلیارد کیلووات ساعت و مصرف ۷/۶۰۳ میلیارد کیلووات ساعت بوده که مازاد انرژی تولیدی به شبکه سراسری برق تحویل داده شده است. وی با شاره به صنایع بزرگی که به‌تازگی مشترک شرکت برق منطقه‌ای یزد شده‌اند؛درصد مصرف تعرفه صنعتی استان را ۶۹/۵۳ درصد بیان کرد.

در ادامه جلسه، مدیران عامل خاطرات، تجربیات و نظرات خود را اظهار کردند و سپس به بیان مسائل مرتبط باقراردادهای دو جانبه برق، روند رشد صنعت برق استان نسبت به کل کشور، هزینه‌های تولید و مباحث خصوصی‌سازی، تدوین تاریخچه صنعت برق یزد، تشکیل موزه برق، اخذ نظرات و رضایت مردم از صنعت برق، فرصت‌های قابل سرمایه‌گذاری در صنعت برق استان و استفاده از امکانات موجود برای خلق منابع جدید در جلسه و… پرداختند.
 
 
استقبال سرمایه گذاران از نیروگاه‌های تولید پراکنده در یزد

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، قابل‌ذکر است، ۴مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به ترتیب سیدمحمدرضا المدرسی، سیدحسین عبدالخالق‌زاده، سعید مهذب‌ترابی و محمدحسن صباغزادگان و ۵ مدیرعامل شرکت توزیعاستان یزد سیدتقی طباطبایی، سیدابوالحسن حیدریه‌زاده، محمدحسن صباغزادگان، سیدمحمد موسوی و محمدرضا صحتی و مدیران عامل نیروگاه سیکل ترکیبی به ترتیب منوچهر نوذری، محمد عزیزی و محمد جعفریو مدیرعامل شرکت تازه تاسیس تولید برق یزد ابوالفضل اسدی، بوده‌اند و از سال ۶۷ که صنعت برق استان یزد به‌صورت مستقل فعالیت داشته است؛ سکان مدیریت برق استان را در اختیار داشته‌اند.

بخش نظردهی بسته شده است..