تازه ترین اقدامات و کشفیات انتظامی استان یزد

no-thumbs

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس ضمن بازدید از 82 واحد صنفی تزئینات اتومبیل ، 15 واحد متخلف را پلمب و برای 21 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر کردند.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ رضارضایی افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس اماکن طرح بازدید رسته ای از واحد های صنفی تزئینات اتومبیل را با همکاری ماموران اداره اصناف طی مدت یک هفته به مرحله اجرا گذاشتند.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح از ۸۲ واحد صنفی مربوطه در سطح شهر یزد بازدید به عمل آمد که برای این تعداد واحد صنفی اخطار پلمب صادر و همچنین تعدادی از واحدهای متخلف نیز پلمب شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد رعایت نکردن ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه را از جمله تخلفات این واحدهای صنفی برشمرد و تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح، آموزش ها و تذکرات لازم در خصوص رعایت شئونات اسلامی، استفاده نکردن از آرم های نامتعارف و غیره به متصدیان داده شد.
***
ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر شهرستان یزد یک نفر از سوداگران مرگ را با ۴۹ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری ۱۴ یک نفر از فرورشندگان مواد مخدر را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.
سرهنگ منوچهر نصیری افزود: این فروشنده عمده موادمخدر که اهل یکی از استان های دیگر بود با این مقدار حشیش توسط عوامل کلانتری شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه موفقیت پلیس در این عملیات ها بیش از هر عاملی به همکاری و مشارکت مردم بستگی دارد افزود: شماره تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.
***
ماموران پلیس شهرستان میبد یک فروشنده موادمخدر را با یک کیلو ۷۵۰ گرم تریاک دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میبد از خبری پیرامون فعالیت یک فروشنده موادمخدر در یکی از محلات این شهرستان مطلع شدند و با اخذ مجوز قضائی متهم را تحت نظر قرار دادند.
موسوی افزود: ماموران پلیس، متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی این میزان تریاک آماده فروش کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد یادآور شد: همچنین در این عملیات دو دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ پلیس شد.
***
ماموران پلیس امنیت عمومی استان یزد دو شکارچی حیوانات محیط زیست را در شهر یزد دستگیر و دوقبضه سلاح شکاری غیرمجاز را نیز از آنها کشف کردند.
سرهنگ رضارضایی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد درباره این خبر گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر
شکار غیرمجاز حیوانات محیط زیست در مناطق کوهستانی یزد، ماموران این پلیس شناسایی این افراد را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده این شکارچیان غیرمجاز را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد ضمن اشاره به کشف دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو و شکارچیان حیوانات محیط زیست مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..