واریز ۲۲۲ میلیارداعتبار عمرانی بحساب دستگاه‌های اجرایی یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رییس خزانه معین استان یزد گفت: ۲۲۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی استان به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شد . «سعید نورایمانی» ضمن بیان این خبر، افزود: از این میزان ۶۶ میلیارد ریال عمومی و بقیه سایر منابع است.

وی بر دقت نظر دستگاه‌ها، ذیحسابان و مدیران مالی در هزینه کردن این اعتبارات تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید طبق قانون، موافقت نامه و شرح طرح، آن را هزینه کنند .

وی از در اختیار گذاشتن اعتبارات اسناد خزانه اسلامی بابت مطالبات شهرداری‌ها در سال ۹۵ به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این زمینه ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت .

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مهلت مصرف این اعتبارات را آخر تیرماه بیان و اظهار کرد: در سال جاری، ساز و کار صدور و انتشار اوراق خزانه اسلامی به استان تفویض شد و این کار از طریق بانک ملی به عنوان بانک عامل انجام می‌شود .

نورایمانی در بخش دیگری از سخنانش خواستار جذب و هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی و پیگیری جذب اعتبارات اسناد خزانه از سوی دستگاه‌های اجرایی شد و بر این موضوع تاکید کرد.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..