استاندار یزد:گردشگری تهدید نیست، یک فرصت است

no-thumbs

استاندار یزد گفت: گرچه برخی گردشگری را نوعی تهدید فرض می کنند ولی با بحث و گفت و گو ثابت کردیم که گردشگری برای کشور و مردم ما یک فرصت است.

به گزارش یزدی نیوز،سید محمد میرمحمدی در همایش بزرگداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: هم اکنون دیدگاهی که در استان نسبت به گردشگران وجود دارد آن را به عنوان یک فرصت می شناسند .
وی ادامه داد: با فعالیت های گردشگری می توان فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی را به ملت ها و دیگران منتقل کرد و با برخورد مناسب و اخلاق‌ مداری نیز در برخورد با گردشگران می توان آنها را تحت تاثیر قرار خود و کشور ایران قرار داد.
استاندار یزد گفت: نه تنها در بعد فرهنگی که از لحاظ اقتصادی نیز گردشگری زمینه توسعه اقتصادی جامعه اسلامی ما را فراهم می‌کند و موجب آشنایی گردشگران با مراکز مختلف فرهنگی و فناوری‌های ایران می شود.
میرمحمدی به اهمیت بهره گیری از دانش روز در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: از طریق توسعه دولت الکترونیک زمینه دسترسی بهتر و آسانتر به اطلاعات فراهم است و می‌توان اطلاعات مورد نیاز گردشگران را از این روش مهم فراهم نمود.
استاندار یزد گفت: گسترش فعالیت های گردشگری خود زمینه‌ بسیار مناسب و مهمی برای توسعه اقتصادی کشور است و در چهار سال گذشته گام های مهمی در این عرصه برداشته شده است.
میرمحمدی همچنین به روز جوان و نقش مهم آنها در بخش های مختلف در سایه نظام اسلامی و فعالیت های دولت در سال های اخیر اشاره کرد و خواستار بهره گیری بیشتر از تمام ظرفیت ها شد.
وی گفت: زمینه در کشور و نظام ما برای حضور و فعالیت جوانان فداکار و مستعد در زمینه های مختلف فراهم است و باید از تمام ظرفیت ها برای رشد و تعالی بهره برد .
مراسم بزرگداشت روز جوان با حضور وزیر دادگستری ، مدیران و جوانان و همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سال شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد .

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..