توصیه مناظره ای یک اصلاح طلب به روحانی

به گزارش یزدی نیوزابراهیم اصغرزاده گفت: اشتباهات اصلاح‌طلبان کم نیست و توصیه بنده به روحانی این است که در مناظرات پیش رو از خودش انتقاد کند.

ابراهیم اصغرزاده عصر امروز در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی روحانی در مشهد با بیان اینکه تنها فرصتی که برای مردم وجود دارد تا نظر خود را ابراز کنند، پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: کناره‌گیری از صندوق یا عدم حضور متعهدانه به این معناست است که افرادی که به سرنوشت خودشان نمی‌اندیشند، سرنوشت خود و خانواده خود را به دیگران می‌سپارند چرا که هر فردی که حاضر نشود رأی بدهد دیگران به ‌جای او رأی می‌دهند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر نیاز به تک تک آرا برای رسیدن به نتیجه مطلوب ابراز کرد: در حال حاضر رای دهندگان به سه گروه تبدیل شده‌اند؛ گروه سنتی که بر اساس شیوه همیشگی خود بر اساس شنیده‌ها رای می‌دهند، گروه دوم جناحی که بین اصولگرا و اصلاح‌طلب یکی را انتخاب می کنند و گروه سوم آرای خاکستری که در لحظات آخر وارد صحنه می‌شوند و گاهی آرا را به طور کلی تغییر می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقادات دیگر کاندیداها بر نحوه عملکرد دولت کنونی گفت: اشتباهات اصلاح‌طلبان کم نیست و توصیه بنده به روحانی این است که در مناظرات پیش رو از خودش انتقاد کند.

اصغرزاده با بیان اینکه ما در طول چندین سال نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری بلکه در انتخابات شهری نیز عملکرد خوبی نداشتیم افزود: اصلاح‌طلبان با بی توجهی به مسائل شهری به مدت ۱۲ سال اختیار پایتخت را به رقیب خود داد.

وی در ادامه با انتقاد از مباحث مطرح شده در رابطه با وضعیت اقتصادی موجود اظهار کرد: مشکلات موجود نتیجه عملکرد چندین ساله است و حاصل یک روز نیست.

نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات موجود در رابطه با حاشیه شهر، بیکاری و وضعیت جوانان به خاطر عملکرد همه ما است، این مشکلات یک روزه به وجود نیامده است که یک روزه حل شود.

اصغرزاده با اشاره به شعارهای مطرح شده در خصوص عدالتخواهی، افزود: اصولگرایان شعار عدالتخواهی می‌دهند درحالیکه نقطه ضعف دولت احمدی‌نژاد نیز همین بود

وی همچنین با بیان اینکه احمدی‌نژاد عدالت را در توزیع می‌دانست، ادامه داد: اقتصاد توزیعی، ایجادکننده اقتصاد مبتنی بر تولید ثروت است.

اصغرزاده تصریح کرد: ما نیز با این سیاست موافق هستیم اما باید به این نکته توجه داشت که در مقابل ما یک توده خمیری شکل از گروه‌های تنگدست جامعه مدعی سهم‌خواهی از دولت هستند.

اصغر زاده همچنین تحولات اخیر را محصول یکی شدن طبقه متوسط با طبقه تنگدست جامعه عنوان کرد و افزود: شعارهای مطرح شده در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی چیزی جز سرکوبی عزت نفس مردم در پی نخواهد داشت.

 
 
فارس

بخش نظردهی بسته شده است..