جشن «نشاط و امید» در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشن «نشاط و امید جوانان» به مناسبت هفته جوان در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد طالبی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشن نشاط و امید جوانان به مناسبت هفته جوان در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در یزد خبر داد.   

طالبی گفت: این جشنواره به مناسبت هفته جوان با تهیه شیوه‌نامه و راهبردهای جوان‌باوری، جوان‌گرایی و جوان‌اندیشی برگزار می‌شود.
وی افزود: جشن نشاط و امید جوانان در یزد روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با حضور وزیر دادگستری، استاندار یزد و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی با هدف بررسی مسائل و مشکلات جوانان در سالن شهید صدوقی یزد آغاز خواهد شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: در ادامه این برنامه موسیقی زنده توسط فرزاد فرزین خواننده مطرح کشوری اجرا خواهد شد.
طالبی با اشاره به اینکه با فراهم کردن محیط شاد می توان بسیاری از آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم و جامعه ای سالم و با نشاط ایجاد کنیم ادامه داد: برگزاری جشنواره نشاط و امید جوانان در راستای ایجاد امید و نشاط و فضایی جذاب و شاد برای جوانان برگزار می شود.
منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..