اجرای طرح «مطالعاتی شهید مطهری» در یزد

no-thumbs

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب استان یزد، طرح «مطالعاتی آثار شهید مطهری» را دنبال می‌کنند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدمحسن حسینی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد اظهار کرد: با وجود مشکلات، از سال گذشته ارتباطاتی با مدیران مدارس علمیه استان یزد برقرار شد که توانستیم مدارس شهرستان ها را وارد عرصه کنیم و اکنون این طرح در اکثر شهرستان ها در حال اجرا است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه که اگر این طرح به صورت جامع و کامل باشد بسیار مناسب و تاثیر گذار خواهد بود افزود: با صحبتی که با مرکز قم صورت گرفت، اعلام شد که طرح تابستانه ای برای طرح مطالعاتی شهید مطهری در حال برنامه ریزی است که اگر به موقع اجرا شود، بسیار خوب خواهد بود.
وی با بیان اینکه اکنون بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب استان یزد، طرح مطالعاتی شهید مطهری را دنبال می کنند یادآور شد: این طلاب در مدارس شهرستان های اردکان، مهریز، بهاباد، ابرکوه، طرح مطالعاتی را اجرا می کنند.
حجت الاسلام حسینی پور تصریح کرد: در این زمینه با گروه های خودجوش در مدارس سطح استان یزد رایزنی هایی انجام شده که ان شاءالله به لطف خدا در کل استان اجرا خواهیم کرد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..