رییس شورای اصلاح طلبان استان یزد:

لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر یزد به زودی انتشار می یابد

فرایند ارزیابی فهرست نامزدهای شورای شهر یزد هنوز تکمیل نشده و انتشار هرگونه لیستی از سوی این شورا تکذیب می شود و با پایان یافتن این فرایند لیست اصلاح طلبان برای شورای شهر یزد به زودی انتشار می یابد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رضا طاقه باف رییس شورای اصلاح طلبان استان یزد ضمن بیان این مطلب طی گفتگویی افزود:رزومه های ارسالی نامزدهای اصلاح طلب شورای شهر یزد در دو بخش شاخص های کمی و کیفی توسط کمیته سیاستگذاری شورا با دعوت از صاحبنظران و استادان متخصص دانشگاهی و طی مصاحبه با نامزدها ارزیابی دقیق شده اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است و کار به صورت فشرده و بی وقفه با نظارت هیئت رئیسه شورا ادامه دارد.

رییس شورای اصلاح طلبان استان یزد با اشاره به این که ارزیابی نامزدهای شورای شهر پس از فراخوان و ثبت نام داوطلبان حضور در لیست اصلاح طلبان، رزومه آنان در قالب فرم یکسان گردآوری شده و مستندات هر یک از بخش های رزومه از داوطلبان دریافت گردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد در اوایل هفته آینده گزارش جمع بندی نهایی کمیته سیاستگذاری این شورا در جلسه آتی به بحث و تبادل نظر و رای گیری گذاشته شود و لیست نهایی اصلاح طلبان برای شورای شهر یزد به طور رسمی اعلام گردد.

طاقه باف خاطرنشان ساخت: پس از طی فرایند یادشده، این لیست به عنوان تنها لیست رسمی مورد تایید شورای عالی اصلاح طلبان کشور صرفا از طریق «کانال رسمی شورای اصلاح طلبان استان یزد» به نشانی @EslahYazd انتشار می یابد و هرگونه لیست دیگری با سایر عناوین مشابه ربطی به این شورا ندارد.

شایان یادآوری است رییس دولت اصلاحات در دیدار اخیر اعضای شورای عالی اصلاح طلبان کشور با وی تاکید کرده بود: «جریان های اصلاح طلب، از ارائه لیست های متعدد در انتخابات شوراها پرهیز کنند.»

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..