افزایش حقوق و کاهش تورم، جشن کارگران است

به گزارش یزدی نیوزنماینده مردم تهران در مجلس شورای، افزایش حقوق و کاهش تورم را جشن کارگران دانست و گفت: کارگران خواستار استمرار این روند در دولت دوازدهم هستند.
 

علیرضا محجوب روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در حرم امام راحل برگزار شد افزود: کارگران برای دولتی که برایشان گوش شنوا دارد احترام قائل است چرا که می تواند با اطمینان و آسودگی دغدغه هایشان را با دولت مطرح کنند و امید داریم این گوش شنوا در دوره بعد افزایش یابد.
 
وی ادامه داد: به خاطر حمایت رییس جمهوری در سال ۹۴ تجمع راهپیمایی کارگران در خیابان به رغم مخالفت ها از سوی نهادهای مختلف انجام شد و این از خاطر کارگران بیرون نخواهد رفت.
 
نماینده مردم تهران با اشاره به انتخاب وزیری سختکوش در جهت حل مشکلات کارگری اظهار داشت: افزایش حقوق و دستمزد کارگران و کاهش تورم، به اذعان همه اقتصادانان جشن کارگران است و همه کارگران استمرار آن را خواستارند.
 
محجوب ادامه داد: بر خلاف افزایش حقوق کارگران و مستمری بگیران در طول ۴ سال گذشته اما هنوز شاهد عقب ماندگی در این موضوع هستیم و از دولت می خواهیم لایحه قانون کاری را که در مجلس و کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است، استرداد کند تا اقدامات شایسته انجام شود چرا که باعث کاهش امنیت شغلی کارگران می شود.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم همانطور که دولت در جهت توسعه و رونق اقتصادی گام برداشته، این مسیر در دور بعدی ریاست جمهوری نیز با قوت بیشتری ادامه یابد. نگاه دولت تدبیر و امید، این امید را زنده می کند و کارگران به همین جهت از روحانی درخواست کرده اند که در دور دوم نیز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شود.
 

به گزارش ایرنا، دبیرکل خانه کارگر با بیان این که چشم کارگران به دولت دوخته شده تا در قالب توسعه، رکود را از میان برداریم، اظهار کرد: آرزو می کنیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و شما نیز تاکید کردید با طرح هایی که ارایه می دهید شاهد رونق اشتغال برای فرزندان کارگران و آحاد جامعه باشیم و کارگران در ۲۹ اردیبهشت در کنار دولت تدبیر و امید خواهند بود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..