بهره‌برداری کامل از تقاطع غیرهم سطح در بندرخشک پیشگامان

مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از بهره‌برداری کامل از تقاطع غیرهم سطح در بندرخشک پیشگامان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،غلامرضا رضایی، مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با اشاره به آخرین وضعیت احداث اولین بندرخشک تعاونی ایران در یزد توسط گروه پیشگامان گفت: خوشبختانه بخش های مختلف بندرخشک، پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای داشته است به طوری که مراحل ساخت بزرگترین سردخانه دو مداره منطقه به پایان رسیده و هم اکنون مراحل تست قبل از بهره‌برداری را می گذارند.

وی افزود: همچنین منطقه ترمینال ریلی و ترمینال چند منظوره و سکوهای خدمات بار ریلی نیز تا ۹۳ درصد پیشرفت کار داشته و بخشی از قسمت های آن تکمیل شده است. این قسمت هم اکنون هم قابلیت فعالیت عملیاتی و خدماتی دارد.
رضایی تاکید کرد: علاوه بر بخش های مختلف پروژه، خدمات زیرساختی بندرخشک همچون گازرسانی به بخش های مختلف، آبرسانی و خدمات فیبرنوری نیز در دست اقدام است که برخی از آنها، تکمیل شده و برخی دیگر مراحل نهایی یا بهره‌برداری آزمایشی را می گذارند.
مدیرعامل بندرخشک پیشگامان به دسترسی جاده ای داخل سایت ۷۰۰ هکتاری بندرخشک اشاره کرد و گفت: برای دسترسی بهتر مسیرهای شمالی و شرقی سایت و همچنین تقاطع خط ریلی با جاده، یک تقاطع غیرهم سطح در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه این پروژه تکمیل شده است.
وی افزود: این تقاطع غیرهم سطح که شامل یک پل برای عبور خودروهای سنگین و همچنین عرشه برای عبور قطار در نظر گرفته شده، دارای دو دهنه ۵.۵ متری است که تمام بودجه لازم برای ساخت آن، توسط گروه پیشگامان پرداخت شده است.
مدیرعامل بندرخشک پیشگامان در پایان ابرازامیدواری کرد طبق وعده ای که داده شده فاز یک بندرخشک پیشگامان در آستانه اتمام است که بعد از مقدمات اداری حالت اجرایی به خود خواهد گرفت.

بخش نظردهی بسته شده است..