تازه ترین رویدادهای انتخاباتی در استان یزد

no-thumbs

فرماندار ابرکوه بابیان اینکه انتخابات حماسه سیاسی و مظهر آبروی نظام اسلامی است گفت: مردم باحضور حداکثری خود درانتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوزسید نبی رسولی  درنشست شورای اداری شهرستان ابرکوه با تبریک اعیادشعبانیه و گرامیداشت هفته کار و کارگر و مقام معلم اظهارکرد: شور انتخابات با رقابت است اما رقابتی که سالم باشد و هواداران نامزدها باید بدور از تنش و اختلاف زمینه حضور حداکثری مردم را در روز ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم کنند.
وی بابیان اینکه انتخابات و رای مردم حق الناس است خاطرنشان کرد: مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات باید باقانون مداری و بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات موجود امانت داری را رعایت کنند و با دفاع از حق مردم زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم کنند.
رییس ستاد انتخابات ابرکوه ادامه داد: اتحاد،انسجام و همدلی میان مسئولان مهمترین ویژگی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم درانتخابات است.
این مسئول اضافه کرد:همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و بانشاط برای دو انتخابات پیش روی دراین شهرستان فراهم شده و افراد و دست اندرکاران انتخابات آموزشهای لازم را دیده اند.
نماینده عالی دولت درابرکوه همچنین به اهمیت و نقش شورا در توسعه و عمران و آبادی و همچنین راهکارههای مناسبت تحقق اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال اشاره کرد.
امام جمعه ابرکوه هم گفت : ملت با حضور حداکثری و بانشاط همچون گذشته باحضور چشم گیر و حداکثری در انتخابات وفاداری خودشان رابه نظام ، اسلام و انقلاب نشان می دهند و دراین انتخابات که باعث اعتلا وآبروی نظام است انجام وظیفه خواهند کرد .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار کرد: مسئولان و هواداران ستادهای انتخاباتی نامزدها برای یکدیگر ایجاد حساسیت نکنند.
وی همچنین به اهمیت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اشاره وافزود:همه مسئولان تلاش کنند تا امر مهم مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال فراهم شود.
رییس هیات نظارت برانتخابات ریاست جمهوری درشهرستان ابرکوه نیز در این نشست گفت: سلامت انتخابات برانجام و رعایت قوانین است .
حجت الاسلام تقی فتاحی بابیان اینکه استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات نامزدها جایز نیست خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۲۹ اردیبهشت ماه همه مقدمات و کار انجام شده است .
رییس آموزش و پرورش هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته مقام معلم گفت:محور توسعه جامعه معلم و عالم است .
مسلم روحی پناه همچنین با ارایه برنامه های هفته معلم دراین شهرستان ، خواستار همکاری و حضور همه مسئولان دربرنامه گرامیداشت هفته مقام معلم شد.
۱۰۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.
۷۵۴۰/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی
***
فرماندار بافق گفت: قانونمداری و صیانت از آرای مردم زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.
محمد زاده رحمانی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان بافق که جمعی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و تعدادی از مسئولان و متولیان امر برگزاری انتخابات حضور داشتند اظهار داشت: رای مردم امانتی است که به ما سپرده می شود و حق الناس است بنا براین همه عوامل باید با امانت داری اعتماد مردم را به نظام و انقلاب جلب و زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.
فرماندار بافق با تبریک اعیاد شعبانیه به بیان برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات شورا ها پرداخت و اظهار داشت: از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت زمان اعلام رسمی نامزدها است و از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت نیز زمان تبلیغات نامزدهای شورای شهر و روستا می باشد.
زاده رحمانی ۹ اردیبهشت روز ملی شوراها را یاد آور شد و با گرامیداشت آن گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری که بین شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر مسئولان شهرستان بافق شکل گرفته است زمینه توسعه درمناطق شهری و روستایی بافق فراهم شده است.
وی همچنین با بیان اینکه پازل رشد و توسعه شهرستان بافق در حال تکمیل است ابراز امیدواری کرد: با روی کار آمدن شوراهای اسلامی جدید در شهر و روستاها، تداوم و افزایش پیشرفت در تمامی زمینه ها را شاهد باشیم.
فرماندار بافق با یاد آوری اینکه هیچ تفاوتی بین انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری وجود ندارد خاطر نشان کرذ: اصل قانونمداری، صداقت و امانت داری در این انتخابات هم باید به دقت رعایت شود تا هم مردم و هم نامزدها به عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی اعتماد کامل داشته باشند.
در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرائم شهرستان بافق به بیان نقطه نظرات و بایدها و نباید های نامزدها در زمان تبلیغات و همچنین در حین برگزاری انتخابات پرداختند.
جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با محوریت پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور فرماندار بافق، دادستان عمومی و انقلاب ، اعضای شورای تامین شهرستان، جمعی از مسئولان عضو این ستاد، روسای هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر بافق و روستای مبارکه در محل فرمانداری برگزار شد.
۲۳۵ نفر برای احراز کرسی شورای های اسلامی شهر و روستا در شهرستان بافق ثبت نام کردند.
…………..
irnayazdd
***
معاون فرماندار اشکذر با بیان اینکه انتخابات آزاد و سالم نشانه بلوغ و رشد و پیشرفت یک جامعه است گفت: شاخصه اصلی جوامع پیشرفته برگزاری انتخابات آزاد و سالم است .
به گزارش ایرنا، علیرضا ابوالحسنی عصر یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه، شرکت مدیریت تولید برق ( نیروگاه سیکل ترکیبی ) به مناسبت هفته کار و کارگر ضمن اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات مظهر وحدت و شکوه مردم است همچنین انتخابات یکی از راه های تحقق شعار مردم سالاری است آن چیزی که تمام ملت به دنبال آن هستند.
وی ضمن بیان اینکه هر چه انتخابات با شکوه تر باشد پایه های نظام مستحکم تر است افزود: این یک وظیفه ملی است که با شرکت در انتخابات رییس جمهور کشور را قدرتمند تر و پایه های نظام را مستحکم تر نماییم ، بنابراین همه باید ضمن حضور خود در انتخابات دیگران را برای شرکت در این حرکت سیاسی کشور ترغیب نماییم .
ابوالحسنی همچنین در این آیین کار و تلاش را رمز بقاء جامعه عنوان کرد و تصریح نمود: کار و تلاش کلید رونق و توسعه جامعه است .
وی ضمن اشاره به احادیثی از ائمه مصومین در راستا اهمیت جایگاه کارگران خاطر نشان کرد: کارگران ارزشمند ترین و سودمندترین طبقه و گروه در جامعه هستند .
معاون فرماندار ضمن بیان اینکه بهبود وضعیت تولید از عوامل اساسی شکوفایی اقتصاد هر کشوری است و از طریق نیروی کار این شکوفایی تامین می شود گفت: بر کار فرمایان و صاحبان کار واجب است تا قدردان کارگران فعال جامعه باشند.
وی با بیان اینکه بخش اعظم اقتصاد مقاومتی به دست قشر کارگر باز می شود خاطر نشان کرد: کارگران در بخش اقتصاد مقاومتی جایگاه والایی دارند ، بنابراین شما کارگران می توانید برای تحقق این اصل مهم به دولت و دولتمردان کمک فراوانی نمایید .
ابوالحسنی یادآور شد: کلید گشایش هر استعداد در وجود ما انسان ها کار است از این رو برای شکوفا شدن استعداد ها باید دائم در حال کار و تلاش باشیم .
وی افزود: فرمانداری شهرستان به عنوان نهاد حاکمیتی برای قشر کارگر اهمیت زیادی قائل است که در این راستا نشست های کمیسیون کارگری با هدف بررسی مشکلات پیش روی کارگران مشغول به کار در شهرستان را به صورت مداوم برگزار و اقدام های لازم از سوی این نهاد حاکمیتی با همکاری سایر اعضای کمیسیون کارگری صورت گرفته است.
همچنین در این مراسم از مدیران نمونه فرهنگی شرکتهای تولیدی و صنعتی این شهرستان از سوی فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
بیش از ۶۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ با جمعیتی بیش از ۱۵ هزار کارگر در این شهرستان مستقر هستند که جمعیت کارگری شرکت مدیریت تولید برق در این شهرستان ۳۰۰ نفر است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..