پیام استاندار یزد به مناسبت روز کار و کارگر

no-thumbs

استاندار یزد به مناسبت روز کار و کارگرپیامی صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز،متن پیام استاندار بدین شرح است: فرهنگ ایرانی و دستورات شرع مبین تاکید و اهمیت ویژه و فراوانی برای کار و کارگر قایل شده است. آیین مبین اسلام، کارگر را محبوب خدا می داند و پیامبر اسلام(ص) دست او را می بوسد و این حرکت نمادین، بزرگ و تاثیر گذار فرستاده خدا در حالی جلوه و نمودی ویژه می یابد که بر اساس تاکید و دستورات اهل بیت اطهار(ع) که منبعث از کتاب و سنت الهی است، بوسیدن دست بنده ای از بندگان خدا مجاز نمی باشد، مگر معصومان و پدر و مادر!

لذا همین عمل نیکو و نمادین پیامبر اکرم(ص) افتخاری کبری برای کارگر و اعتباری عظمی برای کار تلقی شده و نشان اهمیت وافر کار و تولید و نشان از کراهت شدید بیهودگی و بیکاری است!

از سوی دیگر استحکام خانواده به عنوان موثرترین رکن جامعه و نیز دوام شالوده آن بسته به کارآمدی و تلاش مولدی است که افراد خانواده برای ارتقای زندگی خود دارند. بدیهی است برآیند همین تلاشها و فعالیتهای کارا، مولد و سازنده است که با مدیریت صحیح اجتماعی و سازماندهی کلان، در جهت رفع نیازهای جامعه و کشور، دوام و بقای ملتها را موجب شده و استقلال، خودکفایی و ایستایی ایشان را رقم می زند.

بنا بر این توجه ویژه همه ارکان اجتماعی، مدیریتی، فرهنگی و اقتصادی کشور به ساماندهی هر چه بیشتر امور کارگران، رکن رکین تحقق "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" می تواند باشد.

اینجانب با شادباش فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر به همه کارگران زحمتکش و تلاشگر استان یزد و کشور عزیزمان، به تاسی از پیام آور مهر و رحمت الهی، بردستان پینه بسته همه تلاشگران عرصه تولید بوسه میزنم و موجب افتخار میدانم.

و از همه همکارانم در دولت و همه همیاران کارافرین این کشور، اعم از صاحبان صنایع، معادن و مدیران همه واحدهای تولیدی و خدماتی می خواهم با اهتمام ویژه و مجدانه برای تعامل و همدلی و همراهی مؤثر با این قشر مولد و زحمتکش، توجه لازم مبذول دارند و زمینه رشد و ارتقای هر چه فزاینده تر دیار کار و تلاش و سازندگی یزد را موجب شوند.

از پیشگاه الهی، سعادت و سلامت و بهروزی و سرافرازی همه اعضای خانواده بزرگ و عزیز کارگری استان را مسیلت داشته و رستگاری همگان را در پرتو نور هدایت و عنایت الهی، خواهانم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..