مسابقات «قرآن، عترت و نماز فرهنگیان» در یزد

no-thumbs

رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری مسابقات «قرآن، عترت و نماز فرهنگیان» در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن گلستانی‌فر، رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد  از برگزاری مسابقات «قرآن، عترت و نماز فرهنگیان» در این استان خبر داد.
وی ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ۲۵۰۰ نفر از ۱۴ منطقه برگزار و برگزیدگان به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.
گلستانی فر افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات نیمه اردیبهشت ماه با حضور ۱۱۲ نفر در رشته های قرائت، حفظ، نهج البلاغه، روش تدریس احکام برگزار خواهد شد.
رئیس اداره قرآن،‌ عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات دانش آموزی نیز گفت: این مسابقات با حضور بیش از ۱۵۵ هزار دانش آموز در سطح مدارس برگزار و بیش از ۱۷۰۰ دانش آموز از ۱۴ منطقه و شهرستان در مرحله استانی به رقابت با هم پرداختند.
گلستانی فر تصریح کرد: در این مسابقات که به مدت چهار روز در محل کانون ولایت شهرستان تفت برگزار شد، ۸۴ نفر از دانش آموزان دختر و پسر برگزیده استانی در مرحله کشوری شرکت خواهند کرد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..