نصب بیش از ۴۲۰ جایگاه‌ تبلیغات انتخاباتی در یزد

به گزارش یزدی نیوزرییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از نصب بیش از ۴۲۰ جایگاه تبلیغات انتخابات در میادین و چهارراه‌های سطح شهر یزد خبر داد .

 «محمدرضا پیرنیا» با بیان این که از تمام داوطلبان و حامیان آنان درخواست شده که فقط در مکان‌ها و محل‌های پیش‌بینی شده تبلیغات کنند، افزود: در همین راستا نیز تاکنون در ۵۰ نقطه‌ی شهر، بنرهای داربستی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و  شورای اسلامی شهر نصب شده است که در مجموع تا دهم اردیبهشت ماه این رقم به حدود پنج هزار متر مربع در ۴۲۰ نقطه شهر افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از استندها، بیلبردهای شهری، پل های عابر پیاده و زیرگذرهای شهر به امر فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تعلق یافته و علاوه بر این نیز یک‌هزار عدد کارتن پلاست ۱۳۰در ۱۵۰سانتی‌متری  با درج متن و زمان تبلیغات در رنگ‌های سفید و زرد در مرحله تولید است که رنگ زرد به فضاسازی انتخابات ریاست جمهوری و رنگ سفید به انتخابات شورای اسلامی شهر اختصاص دارد .

  پیرنیا در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها در رعایت قانون تبلیغات، نهایت دقت نظر را داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در سطح شهر باشیم .

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همچنین عنوان کرد: البته در این رابطه نیز چهار گروه نظارتی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای جلوگیری از نصب هرگونه اعلامیه‌ای در غیر از محل‌های تعیین شده از سوی این سازمان و برخورد با تبلیغات غیر مجاز در نظر گرفته شده است که به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..