نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب

به گزارش یزدی نیوزدومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب با حضور مؤسسات فناور مستقر در این پارک برگزار می‌شود.

 «علی اکبر قیومی» مدیر مرکز توسعه فناوری آب وابسته به پارک علم و فناوری یزد با بیان این که این نمایشگاه در روزهای ۱۷ و ۱۸اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل مرکز فناوری اقبال برگزار خواهد شد، افزود: نظر به توفیق نسبی در برگزاری نمایشگاه نخست در سال گذشته که با استقبال شایسته‌ای از سوی مدیران استانی، کارشناسان، صنعت‌گران، کارآفرینان و شرکت‌های فعال در بخش آب مواجه شد، برپایی دومین نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری یزد در حوزه آب از سوی هیأت رئیسه پارک تصویب و به مرکز توسعه فناوری آب ابلاغ شد .

وی با اشاره به افزایش آمار متقاضیان حضور در این نمایشگاه، اظهار کرد: با ملاحظه ازدیاد شرکت‌هایی که موضوع کاری آنها با بخش بزرگ آب در ارتباط است، تعداد متقاضیان حضور در دومین نمایشگاه تقریباً ۱۰۰ در صد افزایش یافته و در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است .

مدیر مرکز توسعه فناوری آب کمک به توسعه بازار و افزایش توانمندی‌های شرکت‌ها از سویی و آشنایی بیشتر مدیران و سرمایه‌گزاران استان یزد با توانمندی‌های اقتصادی و اشتغالزایی موجود در بخش آب و همچنین پایش مسیر پیشرفت این فناوری در استان از سوی دیگر را از جمله اهداف اساسی برگزاری این رویداد دانست .

قیومی در پایان نیز یاداور شد: علاقمندان به حضور در این نمایشگاه حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند که به مرکز توسعه فناوری آب واقع در مرکز فناوری اقبال یا با شماره تلفن ۳۷۲۸۰۶۲۷ تماس حاصل کنند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..