گرامیداشت واقعه طبس در دانشگاه آزاد یزدبرگزار شد

no-thumbs

گرامی داشت واقعه طبس و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و شهادت شهیدمحمد منتظرقائم در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار عروج، مدافع حریم حرمین شریفین در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظرقائم و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ۳۲درصد مناظرات آمریکا راجع به ایران است و بخشی از این مناظرات در این باب است که این جماعتی که امام خمینی(ره) آن‌ها را صاحبان اصلی انقلاب می‌داند (و نه خود و مسئولان را )و سوال کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا این است که این افراد کجا تربیت می‌شوند.

 
وی افزود: شما فکر می‌کنید معجره طبس دلیلش وجود افرادی است که امام (ره) درباره آنها می‌گوید«مردم وقتی این‌ها را می‌بینند آرامش می‌گیرند این شهدا همان ها هستند که مردم هرگاه ایشان را ببینند می‌گویند این‌ها اهل بهشت‌اند».
 
مدافع حریم حرمین شریفین بیان داشت: بدانید که امروز ابر قدرت‌های جهان در برنامه‌ای که برای ۵۰ سال آینده جهان تنظیم می‌کنند ۱۱تا ۱۱و نیم صفحه در خصوص ایران و ایرانی است.
 
وی اضافه کرد: اینها یک درصدجمعیت جهان را تشکیل می‌دهند ولی چشم مردمان جهان به ماست که چه نیرویی در ما و احکام دین اسلام وجود دارد که پاپ نیز تنها راه چاره‌ را در بیان امام راحل(ره)می‌بیند و فرماندهان نظامی آنهاکه هرکدام ازفرماندهان ما را به اندازه یک لشکر می‌ببینند و لحظه به لحظه آنان را در جنگ زیر نظر دارند.فرماندهانی که تا پاسی از شب به عبادت می پردازند و سپس کمی می‌خوابند و حتی پتویی که از روی رزمندگانشان کنار رفته را درست می‌کنند .
 
سردار عروج اظهار داشت: سلفی‌ها درباره ایشان می‌گویند وقتی این‌ها را رصد می‌کنیم که از همه بیشتر کار می‌کنند، از همه کمتر غذا می‌خورند و چه می‌کنند این‌ها که بمب‌های الکترونیکی ما با آن همه دقت کار ساز نیست و در جبهه جنگ ۳۳روزه می‌گویند ما فکر می‌کردیم همان ۱۱یا ۱۲ روز اول کار تمام است اما این‌گونه نشد.
 
وی همچنین در خطاب به بسیجیان عنوان کرد: اگر کسی را می‌بینید که از اهل شما نیست و کم و کاستی دارد را در محافل خود راه دهید چرا که امامان معصوم(ع)در بین ما حضور دارند. به عنوان نمونه فکر می‌کنید چه کسی شاهرخ ضرغام را به راه آورد؟ بنابر این خواهش می کنم که برادران و خواهران در این زمینه خط کش بین مردم نگذارند.
 
سردار عروج تصریح کرد: دشمنان چون از مصالح جامعه ما خبر ندارند هر کاری بکنند شکست می‌خورند، فهم این مصالح معرفت می‌خواهد که دشمنان آن را ندارند.

بخش نظردهی بسته شده است..